Teisė stovėti užkardu atitvertoje eismo juostoje tiesiai priešais atvykimo terminalo duris suteikta dviem įmonėms ir penkiems vairuotojams, užsiimantiems individualia veikla – iš viso 18 apynaujų automobilių, priklausiančių įmonėms „Vilnius veža“ ir „Smart taxi“. Kelionės kaina iki Katedros aikštės - 35 litai, arba 3,5 lito už kilometrą.
G. Almantas tvirtino, kad jei su tarptautiniu Vilniaus oro uostu sutartį turintis vežėjas paprašytų keleivio susimokėti daugiau, oro uostas kompensuotų skirtumą, bet pašnekovas pripažino, kad kol kas niekas dėl kompensacijos nesikreipė.
Alternatyva kelionei taksi – paprašyti, kad atskridusįjį pasiimtų kolega ar giminaitis, bet atvažiuojančius automobiliais netrukus gali atbaidyti brangesnis stovėjimas prie oro uosto esančiose aikštelėse.
Paklaustas, ar neketina atpiginti automobilių stovėjimo ir tokiu būdu apsaugoti žmones nuo nesąžiningų taksistų, G. Almantas tik nusijuokė. „Piginti neketiname, nes ketiname branginti, - sakė jis. - Automobilių aikštelės – tai atskiras verslas.“