Vis dėlto „Jaguar“ ir „Land Rover“ markių, kurias „Tata“ įsigijo iš „Ford“ 2008 m., automobilių pardavimai tebėra stiprūs - jie atnešė 29 proc. daugiau pelno nei praėjusį ketvirtį, praneša BBC.
„Mūsų pajamas gerokai sustiprino puiki „Jaguar“ ir „Land Rover“ statistika“, - džiaugėsi įmonės finansų skyriaus vadovas Ci Ramakrishnanas.
„Tata“ įsigijo abi bendroves iš „Ford“ už 2,3 mlrd. JAV dolerių siekdama sustiprinti savo pradavimą užsienyje. Ji ketina plėstis Kinijos rinkoje, nes čia prabangių transporto priemonių paklausa liko stabili net ir ekonominio nuosmukio laikais. Šiais metais iš viso „Tata Motors“ planuoja Kinijoje parduoti daugiau nei 100 tūkst. automobilių.
Pigieji miesto mažyliai „Tata Nano“ nėra tokie pelningi. Paklausa pačioje Indijoje ir toliau smunka – jau aštuntąjį ketvirtį iš eilės. Bendrovės atstovų teigimu, daugiausiai įtakos tam turėjo „susilpnėjusi šalies ekonomika“.
Visame pasaulyje „Tata“ pirmą 2013 m. ketvirtį pardavė 94,7 tūkst. automobilių, 10 proc. daugiau nei 2012 metais.