„Mazda“ ruošiasi atgaivinti rotorinių variklių gamybą

Ši džiugi žinia pasiekė mus iš JAV, „Pebble Beach“ automobilininkų šventės.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 18, 2013, 2:59 PM, atnaujinta Mar 1, 2018, 9:30 PM

Ilgą laiką „Mazda“ garsėjo kaip paskutinė įmonė, gaminanti serijinius automobilius su rotoriniais varikliais.

Bet pernai ji paskelbė nutraukianti modelių su šiais galingais, bet neekonomiškais varikliais gamybą ir 2012 metų birželio 22 dieną surinko paskutinį tokio tipo motoru varomą „Mazda RX-8” automobilį.

Tačiau jau kurį laiką sklandė kalbos, kad „Mazda“ gali persigalvoti ir sugrąžinti labai svarbią savo istorijos dalį į gatves. Galiausiai tai patvirtino vienas iš „Mazda“ darbuotojų, „Pebble Beach“ šventėje bendravęs su autoblog.com reporteriu.

Jis patvirtino, kad naujos kartos rotorinio variklio projektas iš tiesų egzistuoja. Jis vis dar vadinamas taip pat, kaip paskutinis „Mazda“ kūrinys, 16X, ir turi keletą patobulinimų. Naujasis variklis turėtų vartoti mažiau degalų, bet turėti daugiau galios, nei „RX-8” esantis motoras.

Taip pat inžinieriai siekia sumažinti alyvos deginimą, kai variklis dirba aukščiausiais sūkiais. Be to, naujasis variklis turėtų pasižymėti gerokai didesniu sukimo momentu.

Neatskleidžiamas šaltinis iš „Mazda“ JAV padalinio užtikrino, kad naujasis variklis turėtų pasirodyti per dvejus metus visiškai naujame „Mazda“ modelyje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.