Dėl kabrioletų lietuviai iš proto nesikrausto – jie renkasi praktiškas mašinas

Jei tikėsim Lietuvos BVP raidą skaičiuojančiais statistikais, politikais ar ekonomikos analitikais, šalies ūkis jau pasiekė ikikrizinį lygį. Tačiau prabangos prekių – kabrioletų – prekybos rezultatai byloja, kad lietuviams stogas nevažiuoja ir išlaidauti niekas neskuba. Jei ir kyla noras atšilus orams prasilėkti nauju kabrioletu, įkarštį nuslopina praktiškesnis pasirinkimas, rašo „Verslo žinios“.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 26, 2013, 8:42 AM, atnaujinta Mar 1, 2018, 6:11 PM

Per pastaruosius 3 metus, kaip rodo „DataCenter“ pateikta statistika, Lietuvoje įregistruotas vos 21 naujas kabrioletas. Realiai statistiką kiek pablogina kur nors, tarkime, Estijoje dėl patrauklesnės mokestinės aplinkos įregistruoti, tačiau Lietuvos keliais važinėjantys kabrioletai. Bet tai padėties iš esmės nekeičia.

„Natūralu, kad ekonominės recesijos metai tėvynainius paskatino dažniau rinktis praktiškuosius, universalesnius modelius ir ši tendencija tęsiasi iki šiol, – konstatuoja BMW ir „Mini“ automobiliais prekiaujančios bendrovės „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Ji pažymi, kad kabrioletus besirenkantys klientai įvertina stilių, dizainą, todėl automobilio modelio gyvavimo ciklas neabejotinai turi įtakos pirkėjo sprendimui.

„Kitais metais planuojame pristatyti visiškai naują BMW 4 serijos kabrioletą. Neabejoju, kad jis įtiks ir tiems klientams, kuriems svarbu tiek emocijos, tiek praktiškumas. Tikimės, kad šis modelis bus ne mažiau populiarus nei dabar šiame segmente pirmaujantis BMW 3 serijos kabrioletas“, – optimistiškiau į ateitį bando žiūrėti R.Klimavičiūtė.

Kokia ekonominė padėtis, kokia paklausa, tokia ir pasiūla. Tiksliau, neretas automobilių pardavėjas Lietuvoje neturi ką pasiūlyti, nors jo atstovaujamas gamintojas ir turėtų ką parduoti.

„Dabar šių produktų nelabai ir siūlome, mūsų standartiniuose kainoraščiuose jų nėra, – tikslina Tomas Visakavičius, „Volkswagen“ automobilius siūlančios „Moller Auto“ pardavimo vadovas. – Jei klientas labai pageidautų, atvežti tokį produktą galime. Tiesiog turėtume dėl jo atskirai teirautis gamintojo, derinti detales.“

Bet „Volkswagen“ bendrovei skubėti teikti tokias paslaugas potencialiems pirkėjams nėra reikalo, nes interesantų, anot T.Visakavičiaus, beveik nėra.

„Tokio automobilio per metus teiraujasi gal keletas“, – bando prisiminti skaičių T.Visakavičius.

Jis įsitikinęs, kad pirkėjų gretas gerokai susiaurino ekonominė padėtis, o ir praktiškiau žvelgiantys klientai įvertina ir lietuviškų vasarų trumpumą. Čia ne kokia Italija, kur vasaros leidžia gerokai ilgiau mėgautis kabrioleto teikiamais malonumais, rašo „Verslo žinios“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.