Karšta naujiena iš „Volkswagen“ - 300 AG „golfas“

Vieno iš populiariausių modelių Lietuvoje „Volkswagen Golf“ kūrėjai išleido dar vieną kompaktiško hečbeko versiją – sportinį „Golf R“.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 27, 2013, 11:59 AM, atnaujinta Mar 1, 2018, 5:37 PM

Naujasis trečiosios kartos „Golf R“ peržengia vadinamosios „golfo” klasės ribas. Po variklio gaubtu jis slepia naujoviškos konstrukcijos 221 kW (300 AG) galios TSI variklį, kuris 30 AG galingesnis, bet 18 proc. ekonomiškesnis nei ankstesnės kartos motoras.

Nauja konstrukcija

Šią galią valdo pažangi mechaninė 6 laipsnių pavarų dėžė arba gamintojo rekomenduojama, tačiau papildomai užsakoma 6 laipsnių DSG automatinė pavarų dėžė. Judesį visiems varantiems ratams skirsto naujausios konstrukcijos „4Motion“ visų ratų pavara su paprastesnės konstrukcijos penktosios kartos „Haldex“ sankabos pavara.

Maksimalų „Golf R“ dinamiškumą užtikrina visiškai iš naujo sukurta sportinė važiuoklė, kuri yra 20 mm žemesnė nei ankstesniame modelyje, ir naujoviškas progresyvus vairo mechanizmas su „ECS Sport“ funkcija, kurią nuo šiol galima atjungti važiuojant lenktynių trasa.

Papildomai galima užsakyti DCC adaptyvinę važiuoklės valdymo sistemą, kurios režimų sąraše nuo šiol yra ir specialus lenktyninis režimas.

Greitesnis ir taupesnis

Volkswagen Golf R“ su mechanine pavarų dėže iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,1 s (ankstesnis modelis įsibėgėdavo per 5,7s.), o su DSG transmisija – tik per 4,9 s. Maksimalus greitis: 250 km/val.

„Volkswagen“ inžinieriams pavyko vidutines degalų sąnaudas sumažinti nuo 8,5 iki 7,1 litro benzino 100 km kelio, o CO2 taršą - nuo 199 iki 165 g/km.

Dar didesnius taupymo rezervus atveria pagal užsakymą montuojamos DSG transmisijos naudojimas. Tokiu atveju, vidutinės degalų sąnaudos siekia tik 6,9 l 100 km kelio, o CO2 tarša - tik 159 g/km.

Sportiškas stilius

Naujojo „Golf R“ vidaus ir išorės dizaine panaudota daug sportišką išvaizdą suteikiančių elementų. Išskirtinai šiam modeliui buvo sukurti įdomūs buferiai, kitokie durelių slenksčiai ir 18 colių skersmens lengvo lydinio ratlankiai.

Automobilio priekį puošia biksenoniniai žibintai su dvigubos U formos juostele išdėstytų dienos šviesos diodų eilute, o gale dėmesį atkreipia tamsiai raudonos spalvos galiniai LED žibintai ir 4 masyvūs chromo spalvos išmetimo sistemos atvamzdžiai.

Salone vyrauja įdomiai parinktas tekstilės ir natūralios odos apmušalų derinys. Interjero sportiškumą pabrėžia lenktyniniams automobiliams būdingos priekinės sportinės sėdynės, oda aptrauktas daugiafunkcinis sportinis vairaratis su apšvietimu, automatinė oro kondicionavimo sistema ir lietimui jautrus kompiuterio valdymo ekranas.

Dar vienas „brolis“

Trečiosios kartos „Golf R“ – ekonomiškiausias per visą modelio egzistavimo istoriją. Trijų arba penkių durų hečbeko masinę prekybą planuojama pradėti paskutinįjį šių metų ketvirtį.

Jis papildys ir taip gausią „Golf“ šeimą. Vien pirmąjį šių metų pusmetį visuomenei buvo pristatyti padidintos galios „Golf GTI“ ir jo dyzelinis analogas „Golf GTD“, universalas „Golf Variant“ ir aplinką saugantis „Golf TDI BlueMotion“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.