Kaip ir išduoda pavadinimas, „458 Speciale“ nėra paprastas modelis. Jis yra pats galingiausias kada nors išleistas „Ferrari“, į kurio variklio darbą nesikiša turbinos.
Sukurtas didžiausiam malonumui lenktynių trasose, bet tinkamas naudoti ir kasdien „Ferrari 458 Speciale” gerokai skiriasi nuo paprasto 458 modelio.
Automobilio viduryje įmontuotas 4,5 litro V8 formos 597 AG variklis yra 45 AG galingesnis, nei standartinėje 458 versijoje. Didžiausią galią jis pasiekia net prie 9 tūkst. aps. min., o septynių laipsnių automatinė pavarų dėžė į galinius ratus perduoda net iki 540 Nm/6000 aps./min.
„458 Speciale“ ne tik galingesnis, bet ir 90 kg. lengvesnis už bazinį modelį. 1 tūkst. 290 kg sverianti mašina 100 km greitį pasiekia per 3 sek. Šiek tiek pakeista ir kėbulo išvaizda, tačiau didžiausi pakeitimai – tai oro paėmimo angos priekyje, bagažinės dangtyje.
Raudona automobilio spalva ir mėlyna linija per vidurį simbolizuoja istorinės Šiaurės Amerikos lenktynių komandos (NART) emblemą.
„Ferrari“ dar nepaskelbė, kiek kainuos naujasis itališkas superautomobilis, bet greičiausiai jo kaina sieks apie 850 tūkst. litų.