„Bentley“ vadovas: „Prabangių automobilių pirkėjams krizė nerūpi“

Prabangių britiškų automobilių gamintojo „Bentley“ vadovą Wolfgangą Schreiberį sutikau Frankfurto automobilių parodoje.

Daugiau nuotraukų (1)

Ilona Staškutė

2013-09-22 21:50, atnaujinta 2018-02-21 22:25

Jis stoviniavo prie ką tik pristatyto naujo „Bentley Continental GTV8S”, žinodamas, kad automobilis bus puikiai perkamas nepaisant to, kad jo viduje pokyčių ne daugiau nei pavadinime.

Įvairios „Continental GT“ versijos gaminamos jau dešimtmetį, o naujasis modelis tik šiek tiek skiriasi nuo 2011-taisiais išleisto GT V8 modelio. Pridėta raidė S išduoda, kad automobilis patobulintas sportiškesniam važiavimui.

Variklio galia padidinta nuo 507 iki 528 AG, maksimalus sukimo momentas – 680 Nm/1700 aps/min. ir perdaryti aerodinaminiai elementai automobilio buferių apačioje bei palei slenksčius turėtų subtiliai pagerinti GTV8S valdymą ir dinamiką vingiuotuose užmiesčio keliuose.

Kad naująjį modelį nusipirkusio žmogaus draugai ir verslo partneriai nesupainiotų pirkinio su senu automobiliu, GTV8S papuoštas naujo dizaino 20 colių skersmens ratlankiais, raudonais stabdžių laikikliais, juoda buferių bei slenksčių apdaila bei kontrastingų spalvų salono apdaila.

W.Schrieberis neslėpė, kad ką tik pristatytam modeliui pirkėjų ieškoti nereikės – jie jau kreipiasi į „Bentley“ atstovybes ir teiraujasi apie GTV8S.

„Manau, kad šiame segmente, kur mes parduodame automobilius, krizė nėra aktuali. Nemanome, kad pardavimas galėtų mažėti. Priešingai - iki metų pabaigos galime augti dviženkliais skaičiais“, - tvirtino jis.

Palyginus su bendra padėtimi Europos naujų automobilių rinkoje, tokie ketinimai atrodo daugiau nei optimistiški. Rugpjūtį Europoje parduota dar 5 proc. mažiau naujų automobilių – ne daugiau, nei 1990-taisiais, kai griuvo Berlyno siena. Bet W.Scrieberis nė kiek nesijaudino.

„Atvirai pasakius, prabangių automobilių rinkoje nematome jokio sunkmečio. Tokių automobilių pirkėjams krizė nerūpi. Masinių modelių gamintojams kitaip.

Matome šiek tiek nedidelių problemų Kinijoje, bet likusioje pasaulio dalyje ateičiai įžvelgiame tik teigiamų perspektyvų. JAV rinka auga, Vakarų Europa ir ypač Didžioji Britanija taip pat laikosi labai gerai“, - vardijo pašnekovas.

„D.Britanija, kaip viena šalis, yra stipriausia. Čia mes turime apie trečdalį rinkos. Esame D.Britanijos įmonė ir dėl to mūsų žmonės mus myli. Jie mėgsta markę, mėgsta automobilius ir tai, kad jie gaminami vietoje.

Bet ir žemyninėje Europos dalyje matome stiprių šalių – Vokietija, Šveicarija, Austrija. Yra rinkų, kurios vis stiprėja. Visa Europa yra auganti rinka“, - aiškino jis.

Paklausus, ko „Bentley“ pirkėjai nori iš automobilio ir ką jie tikisi gauti mokėdami tokią apvalią sumą (570 tūkst. litų už dvidurį kupe arba 627 tūkst. litų už kabrioletą), W.Schreiberis paminėjo du esminius prabangių modelių bruožus.

„Iš vienos pusės, jie nori prabangos. Iš kitos – ne vien galios, bet ir gero pasirodymo kelyje. Klientams reikia abiejų dalykų ir jie puikiai dera „Bentley“ automobiliuose. Šis automobilis, „Continental GT“, man yra ikona. Nėra nieko kito, jokio kito automobilio rinkoje, kurį būtų galima su juo palyginti“, - tvirtino pašnekovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.