„Hyundai“ atsikraustė į Žaliąjį pragarą

Garsioji Niurburgringo lenktynių trasa tarsi magnetas traukia ne tik sportininkus, bet ir serijinių automobilių gamintojus. Žaliuoju pragaru vadinamas bene sudėtingiausias pasaulyje žiedas idealiai tinka ilgalaikiams profesionaliems naujų mašinų modelių bandymams prieš įjungiant konvejerius.

Naujasis "Hyundai" tyrimų centras atsidarė prie pat garsiausios lenktynių trasos Europoje.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis "Hyundai" tyrimų centras atsidarė prie pat garsiausios lenktynių trasos Europoje.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Oct 10, 2013, 8:10 PM, atnaujinta Feb 21, 2018, 6:55 AM

Todėl „Hyundai Motor Group“ greta legendinės Niurburgringo žiedinių lenktynių trasos atidarė 6,6 mln. eurų kainavusį bandymų centrą, kuriame bus bandomi nauji „Hyundai“ ir „Kia“ modeliai. 21 kilometro ilgio trasa turi 73 posūkius, aukščio skirtumas tarp žemiausio ir aukščiausio taško čia siekia net 300 metrų, o kai kurių įkalnių ir nuokalnių kampas siekia net 17 laipsnių. Ši aplinka leidžia neįtikėtinai pagreitinti ilgalaikių bandymų procedūras.

Per savaitę Žaliajame pragare pilotai-bandytojai nuvažiuoja apie 480 ratų ir nors tai tėra 10 tūkst. kilometrų, inžinieriai surenka beveik tiek pat informacijos, kiek įprastomis sąlygomis įveikus 150 – 180 tūkst. kilometrų - per trumpesnį laiką atliekama daugiau skirtingų automobilio sistemų testų, tiek naudojant matavimo įrangą, tiek fiksuojant patyrusių pilotų-bandytojų pastabas.

Bandymus „suspaudus laike“ atsiranda galimybė greičiau patobulinti svarbiausius dalykus – variklio darbą, vairavimą, stabdžių sistemą, valdymą ir pakabos reguliavimą. Naujasis bandymo centras leidžia inžinieriams visas korekcijas įvertinti realiu laiku ir per vieną bandymų ciklą atlikti daugiau pakeitimų.

Visa tai lėmė „ Hyundai Motor Group“ vadovų sprendimą investuoti į modernų bandymų centrą prie Niurburgringo lenktynių trasos. Statybos prasidėjo praėjusių metų vasarą, o prieš keletą dienų duris atvėrė erdvus 3622 kv. metrų ploto kompleksas su dirbtuvėmis, biurais ir svečių aptarnavimui skirtomis patalpomis.

Į šį bandymų centrą koncernas investavo 6,6 mln. eurų ir reikšmingai išplėtė nuo 2003-ųjų Riuselsheime veikusio europinio padalinio „Hyundai Motor Europe Technical Center“ (HMETC) galimybes. Kompleksu galės naudotis ir „Kia“ padalinio žmonės.

„Mes didžiuojamės galėdami Europos rinkai skirtus naujus automobilius visų pirma išbandyti legendinėje Niurburgringo lenktynių trasoje pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis. Nepriekaištinga „Hyundai“ ir „Kia“ kokybė bei analogų neturinti garantija jau yra pelnę automobilininkų pripažinimą. Naujasis bandymų centras leis mus būti dar efektyvesniais“, – žadėjo HMETC prezidentas Seung Wook Yang.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.