Šešiose „Ford Mustang“ kartose užkoduota amerikietiškų automobilių istorija

Šeštosios kartos kultinis amerikietiškas automobilis pagaliau išvydo dienos šviesą. Gamintojams nepavyko išlaikyti paslapties iki pat pristatymo – jau anksčiau buvo užfiksuotas bandomas automobilis, o prieš pat pristatymą internete pasklido dar neišleisto žurnalo „Autoweek“ numerio nuotrauka su „Mustang“ ant viršelio.

Daugiau nuotraukų (1)

Ilona Staškutė

2013-12-08 19:09, atnaujinta 2018-02-19 22:24

Beveik 50 metų greičio mėgėjų kraują kaitinantis modelis bus ekonomiškesnis ir pritaikytas viso pasaulio vairuotojams.

Tarp trijų galingų variklių bus ir netradicinis pasirinkimas - 2,3 litro darbo tūrio, 305 AG, tik keturių cilindrų „EcoBoost" motoras, pasiekiantis 406 Nm sukimo momentą.

Tokį mažą variklį „mustangui“ gamintojas naudojo tik kartą – 1986-ųjų „Mustang SVO“ modelyje.

Šis variklis skirtas Europos rinkai, o kitose šalyse „Mustang“ pasirodys su tipiškais „muscle car“ didelio darbo tūrio motorais. Galingiausias 5 litrų darbo tūrio, V8 formos motoras turės 420 AG ir 528 Nm sukimo momentą, o 3,7 litro darbo tūrio, V6 formos pasieks 300 AG ir 365 Nm.

Pavarų dėžę bus galima pasirinkti iš šešių laipsnių mechaninės arba šešių laipsnių automatinės.

Šeštosios kartos sportiniame automobilyje aiškiai matoma globalizacijos įtaka. Jam ne tik skirtas ekonomiškas variklis, bet kėbulo dizainas taip pat pastebimai nuosaikesnis, ypač žvelgiant iš priekio. Tačiau automobilio gale išlikusiose linijose galima pastebėti senųjų „Mustang“ užuominas.

Kitų metų pabaigoje planuojama pristatyti ir „Mustang“ kabrioleto versiją.

Nors naujasis „Mustang“ jau pristatytas, jis vadinamas 2015 metų modeliu. Kol kas gamintojas dar baigs pardavinėti penktosios kartos sportinius automobilius, o kitais metais, kai balandžio 17 dieną „Mustang“ pažymės penkiasdešimtmetį, greičiausiai bus galima įsigyti ir naujausią automobilį.

Per pusę amžiaus trunkančią istoriją „Ford Mustang“ tapo kultiniu amerikietišku sportiniu automobiliu. Pačios sėkmingiausios buvo pirmosios dvi modelio kartos. Jos tapo įkvėpimu daugeliui automobilių dizainerių, o pirmosios kartos modelio kėbulas po atnaujinimo, pasirodęs 1967-aisiais, laikomas pačiu gražiausiu iš visų "mustangų".

Vėliau galingų automobilių rinkai smogė 1973-iųjų naftos krizė ir trečiosios kartos modelis buvo nė kiek nebepanašus ir savo pirmtakus. Tačiau vėliau kūrėjai suprato, kad „Mustang“ pirkėjus žavi ne taupumas ar kuklumas ir penktosios kartos modelis buvo aiškiai sugrąžintas prie „Mustang“ šaknų.

Kaip šis kultinis modelis keitėsi bėgant metams, siūlome pasižiūrėti nuotraukų galerijoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„24/7“: kaip A. Armonaitė ir E. Gentvilas vienas kitam pamokslavo