10 automobilių, atnešusių šeimininkams didžiausią nuostolį

Brangus automobilis gali būti gera investicija arba patikimas būdas paleisti vėjais daugybę pinigų.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Dec 28, 2013, 4:31 PM, atnaujinta Feb 19, 2018, 4:25 PM

Pasiryžę apsaugoti turtuolių pinigines ar paprasčiausiai pasijuokti iš besaikio išlaidavimo, britiškojo „Top Gear“ žurnalistai surinko per pastaruosius trejus metus labiausiai nuvertėjusių automobilių dešimtuką.

Kolekcininkų garažuose saugomi nauji brangūs modeliai, be abejo stipriai neatpigo o ateityje gali ir pabrangti, bet britai žvilgtelėjo į tikrą gyvenimą. Su pradinėmis kainomis lyginta tik įprastai naudotų ir nuvažiavusių ne mažiau nei 58 tūkst. kilometrų automobilių vertė.

10. „Mercedes-Benz SLS AMG Coupe“. Naujas kainavo 681 tūkst. 970 litų. Nuvertėjo 370 tūkst. 242 litais.

Taip, „Mercedes-Benz“ jau nutraukė SLS gamybą, tačiau nepaisant automobilio retumo V8 varikliu varomas modelis su į viršų atsidarančiomis durimis buvo itin prasta investicija.

9. „Aston Martin Rapide Saloon“. Naujas kainavo 603 tūkst. 475 litus. Nuvertėjo 386 tūkst. 532 litais.

Galbūt tai yra pats gražiausias automobilis su keturiomis durimis pasaulyje, bet net puiki išvaizda neišlaiko „Rapide“ tarp geidžiamiausiųjų. Praėjus dar dešimtmečiui gal ir mes galėsime jį įpirkti.

8. „Mercedes SL AMG Convertible“. Naujas kainavo 695 tūkst. 421 litą. Nuvertėjo 419 tūkst. 831 litu.

Kai ateis laikas automobilį parduoti, savininkas verks apsikabinęs visus 564 “arklius“. Per trejus metus jis bus praradęs beveik 16 „Dacia Logan“ - po vieną naują automobilį kas du mėnesius.

7. „Aston Martin Virage Volante“. Naujas kainavo 661 tūkst. 391 litą. Nuvertėjo 419 tūkst. 831 litu.

Dailus kabrioletas su V12 varikliu jau antrasis „Aston Martin“ modelis nuostolingiausiųjų sąraše. Ir dar ne paskutinis. Ar esame nustebę? Ne. Ar vis tiek pirktume tokią mašiną? Tikrai taip.

6. „Aston Martin DBS Convertible“. Naujas kainavo 792 tūkst. 404 litus. Nuvertėjo 422 tūkst. 278 litais.

Slaptojo agento Džeimso Bondo automobilis per trejus metus nuvertėjo beveik puse milijono. Bet, keista, tai neatrodo labai daug už tokį nuostabų automobilį. „Aston Martin“ išlaiko vertę ne geriau, nei kiaurasamtis sriubą, bet mes nenorime, kad jie išnyktų.

5. „Bentley Mulsanne“. Naujas kainavo 933 tūkst. 509 litus. Nuvertėjo 423 tūkst. 571 litu.

„Mulsanne“ atrodo nustebęs ne mažiau, nei mes, kai sužinojome, kad kiekvieną dieną šio automobilio savininkas praranda maždaug po 400 litų vien todėl, kad turi automobilį. Tačiau daugumai „Bentley“ savininkų tokia suma greičiausiai nekelia jokių problemų.

4. „Lamborghini Aventador“. Naujas kainavo 1 mln. 74 tūkst. 589 litus. Nuvertėjo 426 tūkst. 133 litais.

Nors „Aventador“ per trejus metus prarado beveik pusę vertės, jis vis tiek prieinamas tik milijonieriams.

3. „Ferrari 599“. Naujas kainavo 876 tūkst. 466 litus. Nuvertėjo 426 tūkst. 133 litais.

Greičiausiai modelio vertę stipriai pakoregavo 2012-ųjų pabaigoje pristatytas „F12 Berlinetta“, bet vis tiek iš „Ferrari“ to nesitikėjome.

2. „Ferrari 612 Coupe“. Naujas kainavo 756 tūkst. 465 litus. Nuvertėjo 487 tūkst. 499 litais.

Nors „612 Scaglietti“ nebegaminamas nuo 2011-ųjų, spėję nusipirkti paskutinius iš gamyklos išriedėjusius automobilius dabar graužia nagus. Jei norėtų pasikeisti mašiną į FF ar F12, jiems tektų gerokai papurtyti banko sąskaitą.

1. „Rolls-Royce Phantom Coupe“. Naujas kainavo 1 mln. 46 tūkst. 14 litų. Nuvertėjo 688 tūkst. 739 litais.

Itin prabangus dviduris 453 AG kupė gali riedėti keliu lyg aukščiausio lygio, riešutmedžiu ir oda puošta svetainė ant ratų, bet per trejus metus išgaravusi automobilio kainos dalis siekia viso naujo sportinio automobilio kainą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.