„Audi“ naująjį automobilį pradėjo pristatinėti nuo salono

Las Vegase, JAV, vykstančioje buitinės elektronikos parodoje CES 2014 „Audi“ pristatė nemažą ekspoziciją, kurioje yra visko – įprastų ir futuristinių automobilių, automobilinės pramogų elektronikos, naujoviškų vairavimą lengvinančių sistemų, į ateitį orientuotų projektų ir kitokių įdomybių.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jan 8, 2014, 7:13 PM, atnaujinta Feb 17, 2018, 7:23 PM

Viena iš tokių žvilgsnį traukiančių naujovių – naujos kartos „Audi TT“ salonas. Šį modelį vis dar gaubia nemažas paslapties šydas ir gamintojo pažadas, kad į gatves jis išriedės jau šiais metais.

CES parodos lankytojams suteikiama unikali galimybė žvilgtelėti į šio, formaliai dar neegzistuojančio automobilio saloną ir pasidomėti, kuo vairuotoją ir keleivius džiugins naujasis „Audi TT“.

Pristatydamas naujojo „Audi TT“ vidaus įrangą, bendrovės vyr. inžinierius Ulrichas Hackenbergas trumpai apžvelgė visą „Audi TT“ istoriją akcentuodamas, jog jau pirmoji šio kompaktiško sportinio automobilio karta tapo firminio išorės dizaino etalonu, o antrosios kartos modelis aukštai užkėlė sportiškumo kartelę.

Pakanka paminėti TT šeimos modelį „Audi TT RS plus“, kurio 5 cilindrų TFSI variklis išvysto iki 360 AG galią, o trečioji jo karta leis vairuotojui nevaržomai mėgautis visais šiuolaikinės elektronikos ir informacinių technologijų pasiekimais.

Skambiu „Audi virtual cockpit“ vardu pavadintas naujoviškas prietaisų skydas labiau primena lėktuvo valdymo pultą, o ne įprastą automobilio rodmenų skalių rinkinį.

Šis visiškai skaitmeninis rodmenų masyvas visą informaciją pateikia tiesiai priešais vairuotoją, todėl nebūtina nuolat kreipti žvilgsnį į borto kompiuterio ekraną, kuris, tobulėjant technologijoms, rodo vis daugiau informacijos.

Toks sprendimas leido „Audi“ dizaineriams suformuoti ypač asketišką, lengvasvorių elementų masinio naudojimo filosofiją atitinkančią priekinę salono dalį.

„Audi virtual cockpit“ prietaisų skydo „širdis” – 3D grafiką atvaizduojantis 12,3 colio TFT ekranas. Vairuotojas gali rinktis vieną iš dviejų informacijos pateikimo būdų.

Ekranui veikiant įprastu režimu, jame rodomos kiekvienam vairuotojui pažįstamos didelės spidometro ir tachometro skalės, ridos indikatorius ir kita. Įjungus MMI režimą, minėtos skalės sumažėja ir užleidžia vietą navigaciniams žemėlapiams, borto kompiuterio informacijai, muzikos grojaraščiams ir pan.

Taigi, vairuotoją ir keleivius naujasis „Audi TT“ pasitinka visiškai nauju, praeities analogų neturinčiu salonu, ypač priekine jo dalimi.

Žvelgiant iš viršaus, prietaisų skydelis primena siaurą ir grakštų lėktuvo sparną, o apvalios vėdinimo angos su tiesiog jose sumontuotomis oro kondicionieriaus valdymo priemonėmis atrodo tarsi užuomina į galingus aviacinius variklius.

Naujojo „Audi TT“ vairas irgi nedidelis, daugiafunkcinis, sportinio stiliaus, su plokščia apatine dalimi ir jau tradiciniais tapusiais būdingais aliuminio spalvos puošybiniais elementais.

Ant vairo esančiais mygtukais galima valdyti daugelį automobilio funkcijų, įskaitant borto kompiuterį ir naujovišką informacijos bei pramogų sistemą.

Nors „Audi“ inžinieriai beveik visą borto kompiuterio informacijos atvaizdavimą patikėjo vienam iš centrinio rodmenų skydo darbo režimų, pats borto kompiuteris su ypač raiškiu liečiamu ekranu ir MMI valdymo sąsaja niekur nedingo ir yra įprastoje vietoje – centrinėje konsolėje.

Juo galima valdyti beveik visas naujojo „Audi TT“ funkcijas. Pagrindinė jo valdymo priemonė – didelis sukamas ir spaudžiamas valdiklis su jutikliniu paviršiumi. Šalia valdiklio patogiai išdėstyti papildomų funkcijų mygtukai.

Nauja vartotojo sąsaja – patogi ir lengvai suprantama. Valdyti borto kompiuterį ne sudėtingiau, kaip įprastą išmanųjį telefoną.

Dažnai naudojamoms funkcijoms galima priskirti sparčiosios prieigos trumpinius, patobulintas paieškos algoritmas žymiai supaprastina paiešką, o nuolat tobulinama balso įvesties ir valdymo balsu sistema suteikia vairuotojui galimybę valdymo veiksmus atlikti nenukeliant rankų nuo vairo.

Atidarius dureles, žvilgsnį prikausto pakitusio dizaino S serijos sportinės sėdynės, kurios, lyginant su ankstesne konstrukcija, turi dar daugiau reguliavimo padėčių, leidžiančių dar geriau pritaikyti sėdynę prie vairuotojo laikysenos bei figūros ypatumų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.