Žmonės ėmė sunkvežimį fotografuoti ir socialiniuose tinkluose spėlioti, kas galėtų slėptis vilkiko priekabos dydžio dėžėje.
„Koks yra didžiausias daiktas, kokį gali nusipirkti „Amazon“? Man atrodo, mano kaimynas ką tik jį gavo“, - rašė Listrophy slapyvardžiu pasivadinęs socialinio tinklo „Reddit“ vartotojas.
Gyventojai spėliojo, ar tai tikras siuntinys, ar tik reklamos priemonė. Tačiau abu atsakymai pasirodė esantys teisingi, mat milžiniškos dėžės buvo bendras „Amazon“ ir „Nissan“ projektas. Taip trys pirkėjai gavo savo naujus „Nissan Note Versa“ automobilius, rašo dailymail.co.uk.
Reklaminė kampanija startavo dar pernai spalio mėnesį. Tada „Amazon“ pagrindiniame puslapyje pasirodė siūlymas automobilį įsigyti norintiems žmonėms užpildyti specialią užsakymo formą.
Paskui su potencialiais pirkėjais susisiekė vietiniai „Nissan“ pardavėjai ir žmonės, pasirašę sutartis per 30 dienų gavo tūkstančio JAV dolerių vertės „Amazon“ dovanų čekius, o jų užsakyti automobiliai iš karto po Naujųjų metų šventės buvo milžiniškose dėže pristatyti tiesiai į namus.
„Tai yra žingsnis, kurio, manau, dar niekas iš automobilių pardavėjų nebandė – naują automobilį pirkėjai rado per „Amazon“, - sakė „Nissan“ atstovas Joshas Cliftonas.