Detroite pristatytas naujasis C klasės „Mercedes-Benz“

Detroito automobilių parodoje jau pristatytas pirmasis naujas modelis – per išskirtinei publikai surengtą vakarėlį į sceną įriedėjo naujasis C klasės „Mercedes-Benz“.

Naujasis C klasės "Mercedes-Benz" technologiškai itin pažengęs į priekį, tačiau manoma, kad kaina taip pat gerokai išaugs.<br>"Reuters" nuotr.
Naujasis C klasės "Mercedes-Benz" technologiškai itin pažengęs į priekį, tačiau manoma, kad kaina taip pat gerokai išaugs.<br>"Reuters" nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jan 13, 2014, 6:12 PM, atnaujinta Feb 17, 2018, 2:40 PM

Naujasis modelis bus ilgesnis, platesnis, tačiau net 100 kg. lengvesnis, o siūlomi varikliai turėtų naudoti net iki penktadalio mažiau degalų.

Vienas iš svarbiausių ketvirtosios kartos modelio bruožų – pirmą kartą kompaktiškų automobilių segmente pristatoma pneumatinė pakaba. Ją bus galima užsisakyti papildomai. Taip pat gamintojas žada, kad naujasis automobilis labiau tiks sportiško vairavimo gerbėjams, o vairuotojui pagelbės daugybė papildomų sistemų, naudojamų ir naujausiuose S klasės automobiliuose.

Naujasis W205 kodu žymimas automobilis sukurtas ant naujos, lengvumu pasižyminčios modulinės galiniais ratais varomų automobilių platformos (MRA), kuri bus naudojama visiems užpakaliniais ratais varomiems „Mercedes-Benz“ modeliams, įskaitant ir aukštesnių klasių sedanus bei miesto visureigius.

Be abejo, ji bus naudojama ir visai C klasės gamai – ne tik naujai pristatytam sedanui, bet ir universalui, kupe, AMG versijai, kabrioletui ir visais ratais varomam modeliui.

Naujosios C klasės sedanas yra 4,686 m. ilgio, 1,81 m. pločio ir 1,442 m. aukščio. Jis pailgėjo net 9,5 cm, paplatėjo 4 cm ir tapo puse centimetro žemesnis. Taip pat 8 cm pailgėjo automobilio bazė (iki 2,84 m), todėl keleiviams gale atsirado daugiau erdvės.

Kaip ir įprasta „Mercedes-Benz“, automobilio kėbulas yra tik dar viena klasikinių linijų interpretacija, kurių grožį sunku paneigti, tačiau ji nestebina ir neišsiskiria tarp kitų gamintojo modelių.

Tačiau šios linijos užtikrina neįtikėtiną, vos 0,24 siekiantį oro pasipriešinimo koeficientą.

Beveik pusę naujojo modelio sudaro aliuminis, dėl to mašina bus juntamai lengvesnė. Gamintojo teigimu, važiuoklė bus sutvirtina apie penktadaliu. Pirkėjai galės pasirinkti keičiamo tvirtumo amortizatorius, o AMG modeliai bus 1,5 cm žemesni.

Bet didžiausia naujiena - „AirMatic“ pneumatinė pakaba, pirmą kartą siūloma kompaktiškų modelių klasėje. Adaptyvi, savaime prisitaikanti sistema galės veikti vienu iš keturių nustatytų režimų arba vairuotojas galės ją nustatyti pats.

Variklių pasirinkimas kol kas apribotas iki trijų – 2,1 litro 168 AG dyzelinis („C220 Bluetec“), 1,6 litro 154AG benzininis (C180) ir 2 litrų 181AG benzininis (C200).

Tačiau netrukus turėtų būti pristatytas dar vienas dyzelinis motoras, kurtas kartu su „Renault“ (113 ir 134 AG), kitos 2,1 litro motoro versijos bei benzininiai varikliai, siekiantys iki 235 AG. Ateityje planuojama pristatyti ir V6 formos variklį bei įkraunamą hibridinę versiją.

Naujojo modelio kaina dar nepaskelbta, bet gamintojas neslepia, kad ji bus pastebimai aukštesnė už ankstesniojo C klasės modelio.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.