„Leon ST 4Drive“ debiutuos Vienos automobilių parodoje, kuri vyks sausio 16-19 dienomis. Prekyboje versija su dyzeliniu 105 AG varikliu pasirodys balandį, o dyzelinį 150 AG variklį turinti versija – vasarą.
Gamintojo teigimu, vidutinės degalų sąnaudos 100 km siekia vos 4,5 l ir 4,8 l. Tai neįtikėtini duomenys tokio tipo automobiliui.
Drauge su naujausios kartos TDI varikliais ir dabartine elektra valdoma visų varančių ratų pavara „SEAT Leon ST 4Drive“ gali pasigirti ir ypač moderniomis technologijomis.
Visų ratų dinaminė EDS sistema (elektroninis diferencialas gali blokuoti abi ašis), patobulintas elektronikos valdomas besiblokuojantis diferencialas, skirtas geresniam sukibimui įveikiant posūkius (XDS), elektroninė stabilumo kontrolės programa ir avarinio stabdymo sistema užtikrina maksimalų saugumą.
Pasirenkamos įrangos paketui priklauso LED žibintai, ACC adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema su avarinio stabdymo funkcija, mieguistumą identifikuojanti sistema ir laikymosi vienoje eismo juostoje kontrolės sistema.
„4Drive“ turi gilias tradicijas SEAT istorijoje: nuo 1999 m. gaminamas „Leon“ 1,8 20VT 180 AG 4x4 modelis taip pat galėjo pasigirti galingu varikliu bei visais varančiais ratais.
Naujausios kartos sankaba
Visų varančių ratų sistema, kurią turi naujasis „Leon ST 4Drive“ modelis yra viena moderniausių ir produktyviausių tokių sistemų pasaulyje.
SEAT naudoja modernią hidraulinę, elektra valdomą daugiadiskę sankabą. Tai penktos kartos „Haldex“ sankaba. Į kiekvieną veiksmą ji reaguoja ypač greitai, taip garantuodama saugumą ir dinamiškumą.
Siekiant tolygiai paskirstyti apkrovą tarp ašių, sankaba sumontuota veleno gale, priešais galinės ašies diferencialą. Galinė varančioji ašis pajungiama per daugiadiskę sankabą.
Dirbdama įprastu režimu, sankaba daugiausia variklio galios perduoda priekiniams ratams. Jeigu sukibimas sumažėja, sukimo momentas per kelias milisekundes švelniai nukreipiamas į galinius ratus. Naujos kartos sankaba yra daug kompaktiškesnė ir 1,4 kg lengvesnė už savo pirmtakes.
Galingi ir ekonomiški TDI varikliai
Visais ratais varomas „Leon ST“ modelis komplektuojamas su šešių pavarų mechanine transmisija. Standartinei įrangai priklauso „Start/Stop“ ir regeneracinė stabdžių sistema.
Modelis su 2 litrų TDI varikliu, turinčiu 150 AG ir 320 Nm sukimo momentą, iš vietos iki 100 km/val įsibėgėja per 8,7 sek. ir gali pasiekti maksimalų 211 km/val greitį. Tai naujausios kartos variklis, išsiskiriantis pažangia „Thermal management“ sistema ir sumažinta trintimi.
Dėl 250 Nm maksimalaus sukimo momento „Leon ST 4Drive“ 1,6 litrų TDI variklis taip pat turi „parako“. 100 km/val greitį jis pasiekia per 12 sekundžių ir gali įsibėgėti iki 187 km/val.
Erdvė ir universalumas
Trečiasis „Leon“ šeimos narys - „4Drive“ versija – išlaiko savo broliams būdingą nepriekaištingą valdymą ir aukšto lygio universalumą. Kaip ir visi „Leon“ modeliai, ST išsiskiria meistriškumu ir aukščiausios kokybės medžiagomis.
Erdvios bagažinės, kurią turi 4535 mm ilgio universalas, visų varančių ratų pavara niekaip nepaveikė. Bagažinės talpa siekia 587 litrus, tačiau nulenkus galines sėdynes ją galima padidinti iki 1470 litrų.
Be to, nulenkus ir priekinę keleivio sėdynę automobilyje galima vežti iki 2,5 m ilgio daiktus. Taigi, „Leon ST 4Drive“ sugebės kasdien pasirūpinti tiek mažais, tiek dideliais dalykais.