Taksi iškvietimas telefonu tampa atgyvena

Taksi kvietimas išmaniaisiais įrenginiais pasaulyje nėra naujovė ir šiuo metu sparčiai populiarėja.

Vis daugiau žmonių pasirenka kviesti taksi mobiliosiomis programėlėmis.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vis daugiau žmonių pasirenka kviesti taksi mobiliosiomis programėlėmis.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 18, 2014, 11:41 AM, atnaujinta Feb 16, 2018, 4:19 AM

Pirmąją mobilią taksi bendrovės programėlę Lietuvoje pristatančios „Smart Taxi“ atstovai tiki, kad jau po trejų metų daugelis miestiečių taksi kvies būtent naudojantis mobiliosiomis programomis. Pagrindinės to priežastys: greitis, taupumas bei paprastumas.

„Šiuolaikiniam, nuolat skubančiam žmogui ypač svarbus laikas. Mobiliosios programėlės gali puikiai pasitarnauti taupant laiką: taksi gali išsikviesti vos keliais mygtuko paspaudimais, negaišdamas laiko laukiant kol atsilieps operatorė ar atsiras tuo metu laisvas vairuotojas.

Be to, naudojantis naująja mobiliąja taksi programėle užtikrinamas saugumas, punktualumas, dar galima ir sutaupyti, – sakė „Smart Taxi“ direktorius Vytautas Reisas. – Jau dabar trečdalis mūsų klientų taksi kviečiasi internetu ir šis skaičius tendencingai didėja.

Žinoma, teigti, kad po kelerių metų niekas nekvies taksi telefonu – per drąsu. Tačiau labai tikėtina, kad didžioji dauguma rinksis mobiliąsias aplikacijas“.

Naudojantis programėle automatiškai nustatoma iškvietimo vieta, galima stebėti užsakymo laiką, kelionės trukmę bei kainą.

Dar viena naujosios mobiliosios taksi programėlės naujiena – „Smart mylių“ lojalumo programa.

Naudojantis ja, kiekvieną mėnesį dešimtadalis paslaugoms išleistų pinigų bus grąžinama į keleivio virtualią „Mokipay“ sąskaitą. Sukaupti pinigai galės būti panaudoti apmokant kitas „Smart Taxi" keliones nustatytu laikotarpiu, pasirenkant „Mokipay“ mokėjimo būdą.

Ateityje „Smart Taxi“ mobilioji programėlė bus išplėsta: planuojama įdiegti atsiskaitymo mobiliuoju telefonu sistemą, vairuotojų paslaugumo vertinimą ir sudaryti sąlygas gauti kelionių istorijos išrašus.

Prireikus, bus galima realiu laiku stebėti kelionės maršrutą: įsijungus taksi maršruto stebėjimo funkciją (angl. tracking), į mobilųjį telefoną atkeliaus pranešimas, kada keleivis įsėdo į taksi, atsiras galimybė stebėti kelionės maršrutą, o gavus trumpąją žinutę apie keleivio atvykimą, apmokėti kelionę mobiliąja programėle.

V.Reisas pastebėjo, kad ši programėlės funkcija aktualiausia rūpestingiems, bet visur skubantiems tėvams: „Jie galės užtikrinti saugią ir komfortišką savo vaiko kelionę net neišeidami iš susirinkimo“.

Keisis ir lojalumo programos sukauptų taškų panaudojimo galimybės – juos bus galima panaudoti atsiskaitant ir už kitas „Smart“ prekės ženklo grupės paslaugas: skrydžio ir kelionių bilietus „Smart Travel“ kelionių agentūroje, bagažo pakavimo paslaugas „Smart Pack“ Vilniaus oro uoste, „Meet&Greet“ paslaugų kompleksą ir daug daugiau.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.