Ši trasa taip pat yra viena iš nedaugelio vietų Lietuvoje, kur automobilių vairuotojai ir motociklininkai gali nevaržomi pasimokyti suvaldyti slystantį automobilį, pavažiuoti didesniu greičiu ir išbandyti kitokius triukus, kurie gatvėje būtų nesaugūs.
Tačiau šiuo metu trasa yra itin prastos būklės.
„Nemuno žiedo“ vadovai tvirtina pasiruošę žiedinių lenktynių trasos rekonstrukcijai - yra atlikta galimybių studija, parengtas pačios prasčiausios būklės žiedinių lenktynių trasos atkarpos techninis projektas, suderinti leidimai statybai.
Pasak „Nemuno žiedo" direktoriaus Arūno Samochino, šiuo metu tereikia tik sprendimo iš Lietuvos valstybės institucijų investuoti į trasą.
Esama lenktynių trasos būklė A.Samochinui kelia didžiulį susirūpinimą, nes nieko nedarant sueižėjusi trasa greitai gali būti nebetinkama ir mėgėjiškiems pasivažinėjimams.
Lietuvos motociklų sporto federacijos prezidentas Virginijus Visockis taip pat sunerimęs dėl trasos būklės. Pasak jo, federacija svarstys galimybę šiais metais aplenkti trasą Kačerginėje ir motociklų plento žiedo varžybas daryti kaimyninėse trasose Latvijoje bei Estijoje.
Pasak A.Samochino, prasčiausia trasos dalis buvo įrengta dar 1961 metais, taigi natūralu, kad prabėgus tiek metų ji yra susidėvėjusi bei visiškai netinkama naudojimui.
Taip pat jis atkreipė dėmesį į tai, jog tuo metu tiek automobilių, tiek motociklų pasiekiami maksimalūs greičiai neprilygo dabartiniams.
Trasos konfigūracija bei kalvotumas buvo skaičiuotas gerokai mažesniems automobilių greičiams nei dabar.