Vos prasidėjus pavasariui gatvėse jau skaičiuojamos duobės

Sostinės prieigose mėgstantys sustoti vilkikų vairuotojai pridaro nemenkų nuostolių: tenka remontuoti išdaužytus kelkraščius, lopyti ištrupėjusį asfaltą.

Daugiau nuotraukų (1)

Arūnas Dumalakas

2014-03-03 10:27, atnaujinta 2018-02-15 18:48

Purvynas, išmuštos gilios duobės ir pradėjęs trupėti asfaltas. Taip dabar atrodo prieš kelerius metus rekonstruota Oslo gatvė. Tokios pat bėdos ir gretimoje Šiltnamių gatvėje.

Dar liūdniau atrodo Minsko plento pradžia.

Čia kelkraščiai ne tik duobėti, bet ir nusėti šiukšlėmis, maisto atliekomis. Ne ką geriau ir Ukmergės gatvėje, rašo "Lietuvos rytas".

Dėl to, kad Lazdynuose esančios Oslo ir Šiltnamių gatvės tapo nepakenčiamos būklės, gyventojai jau skundėsi savivaldybei. Šių ir kitų gatvių kelkraščius duobėtu purvynu pavertė sunkvežimių ratai.

Oslo gatvės kelkraštyje sustoja vilkikai, kurių vairuotojai, dažniausiai užsieniečiai, mėgina nustatyti navigacinį prietaisą ir susiorientuoti, kokios krypties laikytis.

Minsko plento pradžia tapusi tikra vairuotojų valgykla. Užsukę į prekybos centrą jie čia pat išmeta maisto atliekas.

Savivaldybės Statinių skyriaus vedėjas Arūnas Visockas sutiko, kad vilkikų ratų išmuštas duobes užtaisyti kainuoja daug.

Nelygu pažeidimai, yra du kelkraščių remonto būdai. Jeigu lūžta asfaltas ir yra pavojus, kad jis ims trupėti, tada kelkraštis remontuojamas jį sustiprinant 10 centimetrų grunto ir skaldos mišinio sluoksniu.

Tokiu atveju 100 kvadratinių metrų remontas kainuoja 1042 litus. Taip teks remontuoti Šiltnamių gatvę.

Oslo ir Ukmergės gatvėse kelkraščių duobes užteks užlyginti greideriu.

Kilometro lyginimas savivaldybei kainuos per 130 litų.

„Tokios vietos fiksuojamos, taikomos prevencinės priemonės, kad stovėjimas būtų apribotas, o prie įvažiavimų į Vilnių valstybinės reikšmės keliuose vilkikams būtų įrengtos logistikos centrų aikštelės“, – sakė savivaldybės Eismo valdymo poskyrio vedėjas Eduardas Garbovskis.

Prieigose prie „Litexpo“ laukiama tilto

Purvynas šiuo metu ir prie parodų centro „Litexpo“. Tik čia jį išmalė praėjusį savaitgalį į Knygų mugę atvažiavusių lengvųjų automobilių ir autobusų ratai.

Aikštelių prie „Litexpo“ nepavyksta sutvarkyti jau daugiau nei dešimtmetį.

Parodų rūmų direktorius Mindaugas Rutkauskas aiškino, kad šiais metais Knygų mugės lankytojams braidyti po purvus teko dėl atšilusių orų.

Norint sutvarkyti automobilių stovėjimo aikšteles, reikėtų apie 3 mln. litų. Žemė, kurioje Knygų mugės metu buvo purvynai, yra savivaldybės nuosavybė – parodų centras ją nuomojasi.

Dabar prie „Litexpo“ sutvarkytos stovėjimo vietos tik tūkstančiui automobilių. Tai ketvirtadalis aplink parodų rūmus esančių automobilių stovėjimo aikštelių ploto.

Ketinama asfaltuoti ir likusią dalį, tačiau laukiama, kol bus aiškūs Vilniaus plėtros planai. Mat iš Vingio parko per Nerį ketinama tiesti tiltą. Jis turėtų atsiremti būtent į teritoriją prie „Litexpo“, kur per muges statomi automobiliai. Todėl jei dabar būtų skirta pinigų automobilių stovėjimo aikštelėms tvarkyti, tiesiant tiltą jas veikiausiai vėl tektų ardyti.

Tikimasi, kad pinigų tiltui statyti bus skirta iš naujos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų finansavimo perspektyvos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.