„Ford“ hibridą varys saulės šviesa

Ženevoje pristatytas „C-MAX Solar Energi Concept“ atspindi tai, kas vis dar labai neapčiuopiama bei neįprasta. Parodoje eksponuojamas koncepcinis automobilis yra pirmasis, kurio jėgainę sudaro saulės baterijos ir vidaus degimo variklis, kartu veikiantys „plug-in“ hibrido principu.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 4, 2014, 5:17 PM, atnaujinta Feb 15, 2018, 5:40 PM

Saulės energiją C-MAX naudoja vietoje tokio tipo automobiliuose įprasto elektros generatoriaus, įkraunančio akumuliatorius. Saulės jėgainę „Ford“ inžinieriai įtaisė ant vienatūrio stogo, tam panaudodami ne tik saulės baterijas, bet ir specialią skaidrią stogo dangą, kuri veikia tarsi padidinamasis stiklas, padedantis koncentruoti saulės spindulius.

„Ford C-MAX Solar Energi“ parodo naujas elektrinių transporto priemonių ir atsinaujinančios energijos panaudojimo kryptis. Šiuo koncepciniu kūriniu mes mėginame ištirti publikos reakcijas ir užmegzti dialogą su potencialiais tokių automobilių vartotojais“, - pažymėjo „Ford“ elektromobilių ir infrastruktūros direktorius Mike‘as Tinskey.

Projekte taip pat dalyvavo bendrovės „SunPower Corp.“ ir Džordžijos technologijų institutas.

Verslo prasme reikšmingiausia Ženevos naujiena gamintojui buvo atnaujintas „Ford Focus“.

„Ford“ nepagailėjo nei investicijų, nei pastangų, todėl atnaujintas „Focus“ atrodo tarsi visiškai naujos kartos modelis. Pasikeitė „Focus“ veidas, įgavęs daugiau dinamiškumo ir emocijų, pasikeitė galinė dalis, tapusi elegantiškesnė.

Gerokai pasikeitė automobilio salonas. Ir šiaip jau netrumpas pagalbinės ir saugumo užtikrinimo įrangos sąrašas tapo dar ilgesnis – automobilyje montuojamos dar visiškai šviežios automatinio statymo ir susidūrimų prevencijos sistemos bei naujos kartos balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC2.

Maža to, „Focus“ gaus dvi visiškai naujas širdis - „EcoBoost“ šeimos 1,5 litro darbinio tūrio benzininį ir 1,5 litro darbinio tūrio dyzelinį TDCi serijos variklį.

Edge Concept“ - beveik serijinis

Kita svarbi „Ford“ naujiena Europai Ženevoje dar vadinasi koncepciniu modeliu, tačiau ir pats koncernas neslepia, kad „Ford Edge Concept“ iš esmės yra tai, kas kiek vėliau taps būsimuoju dideliu miesto visureigiu „Ford Edge“.

Šiuo metu gaminamas „Edge“ yra labai populiarus JAV ir kitose rinkose, tačiau Europa tokio „Ford“ visureigio dar neturėjo. Iki šiol koncernų visureigių šeimai atstovavo vidutinės klasės „Ford Kuga“, o artimiausiu metu prisidės kompaktiškas „EcoSport“, tuo tarpu „Edge“ bus tarsi vyresnysis šeimos narys.

Nepaisant dydžio, „Edge Concept“ yra lengvai atpažįstamas naujosios „Ford“ dizaino filosofijos kūrinys, paperkantis savo išbaigtumu ir dinamiškomis linijomis. Vairuotojui ir keleiviams visureigis siūlo amerikietišką komfortą ir naujausias saugumo bei pagalbines technologijas.

„Nauja „Ford“ miesto visureigių linija atskleidžia reikšmingą mūsų augimo pasaulyje ir Europoje potencialą. „One Ford“ globalios koncepcijos modeliai dalinasi geriausiomis dizaino idėjomis ir moderniausiomis technologijomis. Tai padeda mums išsiskirti“, - sakė „Ford of Europe“ vadovė Barba Samardzich.

Europoje „Ford“ per artimiausius 5 metus ketina pristatyti net 25 naujus modelius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.