Vairuotojai nebesivargina apdaužytų mašinų rodyti draudikams

Draudimo bendrovės vis labiau pasitiki automobilių savininkais ir po nedidelių avarijų nebereikalauja parodyti sugadinimų. Vairuotojams taip pat patogiau nesukti galvos ir paimti siūlomus pinigus.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 7, 2014, 10:41 AM, atnaujinta Feb 15, 2018, 3:30 PM

Per ką tik pasibaigusią žiemą (2013 m. gruodį – 2014 m. vasarį) draudimo bendrovė „PZU Lietuva išmokėjo beveik 40 proc. daugiau išmokų be automobilio apžiūros.

Bendrovės Žalų departamento direktorius Gytis Matiukas teigia, kad apie 66 proc. atvejų taip atlyginti nuostoliai po vairuotojų privalomojo civilinės atsakomybės draudimo įvykių ir 44 proc. – po kasko draudimo įvykių.

„Klientai vis dažniau renkasi įvykio registracijos metu pasiūlytą išmoką, nes taip taupo laiką. Pastebėjome, kad dėl nedidelių apgadinimų vairuotojai neskuba remontuoti automobilio, jie pageidauja gauti draudimo išmoką dabar, o automobilio remontą atideda pavasariui, todėl dažniau renkasi greitąjį žalos atlyginimo būdą“, - pasakojo jis.

Greitai žalos atlyginamos dažniausiai už išorinius automobilio kėbulo apgadinimus – buferio, žibintų, sparnų, durų, variklio ir bagažinės dangčių, veidrodžių ir kitų dalių pažeidimus.

G.Matiuko teigimu, klientai vis labiau pasitiki nuostolio įvertinimu be automobilio apžiūros ir vis dažniau, registruojant pranešimą apie įvykį telefonu, patys paprašo iš karto suskaičiuoti ir įvertinti žalos dydį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.