Tačiau yra viena problema. Brangūs traukiniai yra per platūs ir netelpa įvažiuoti į daugumą Prancūzijos stočių.
Paaiškėjo, kad traukinius užsakę specialistai jų plotį apskaičiavo pagal naujai pastatytų stočių peronus, bet šiuose traukiniams yra daugiau vietos nei seniau statytose stotyse, praneša „Reuters“.
„Mes aptikome problemą truputį per vėlai. Mes suprantame ir prisiimame atsakomybę dėl klaidos“, - sakė Prancūzijos geležinkelių tinklo (RFF) komunikacijos direktorius Christophe'as Piednoelis.
Traukinius užsakiusi SNCF stočių matmenis gavo iš geležinkelio linijų tinklą valdančios RFF. Kai kurie valdininkai dėl klaidos kaltina nesusišnekėjimą tarp dviejų įmonių.
„Štai kas nutinka, kai geležinkelio linijų operatorių atskiri nuo traukinių įmonės“, - sakė transporto ministras Fredericas Cuvillieras.
Vietoje to, kad pakoreguotų traukinius, RFF ruošiasi išleisti apie 50 mln. eurų ir praplatinti traukinių takus stotyse. Kai kur peronus reiks pakoreguoti vos keletu centimetrų.
Remontą planuojama baigti iki 2016-ųjų, kai bus pagaminti visi užsakyti traukiniai.
Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.