Likusi aplinkkelio dalis tęsis nuo Viršuliškių iki Perkūnkiemio ir įsilies į Ukmergės gatvę, vedančią link autostrados Panevėžio kryptimi.
Vakarinis aplinkkelis turėtų būti baigtas iki 2016 metų. Jis bus statomas iš Europos Sąjungos ir valstybės lėšų.
Vyriausybės Transporto tranzito komitetas, vadovaujamas Ministro pirmininko Algirdo Butkevičiaus, nusprendė pritarti ir skirti šiems darbams reikalingus 364,35 mln. litų.
Vykdant Vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbus bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 “Vilniaus – Panevėžys” (Ukmergės g.), taip pat bus rekonstruota 110 kV orinė linija – 19,64 km elektros perdavimo linijų.
Planuojama, kad ES finansuojama projekto dalis sieks 80 proc., likusias lėšos bus skiriamos iš valstybės ir savivaldybės biudžetų.
Vilniaus miesto savivaldybė atsižvelgdama į tai, kad patvirtintas projekto finansavimas, jau šį rudenį skelbs paskutinio Vakarinio aplinkkelio darbų viešąjį konkursą.
Todėl Vakarinio aplinkkelio III etapą planuojama pradėti statyti jau šių metų pabaigoje. Tikimąsi, kad darbus pavyks pabaigti 2016 metais.
Vilniaus Vakarinis aplinkkelis pradėtas tiesti dar 2009 metais. Jis driekiasi nuo Lazdynų, Karoliniškių, Pilaitės mikrorajonų link Ukmergės plento.
Pirmojo statybų etapo metu buvo rekonstruotas Vilniaus Lazdynų tiltas, pastatyta trijų lygių sankirta, transporto tunelis, bei nutiesta aplinkkelio atkarpa nuo Oslo g. iki L.Asanavičiūtės g. Šiuo metu jau užbaigtas II statybų etapas.
III etapo vakarinio aplinkkelio statybų metu bus nutiesta gatvė nuo Ozo g. iki Šiaurinės g., o nuo Šiaurinės g. iki Ukmergės g. Pabaigus statybas Vilniaus vakarinis aplinkkelis sujungs tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda su Vilniaus-Panevėžio automagistrale ir taps neatsiejama šio koridoriaus dalimi.
Paskutiniais duomenimis, jau užbaigtas Vakarinio aplinkkelio II etapas yra vienas sėkmingiausių infrastruktūros projektų.
Lyginant automobilių apkrovimą, jis efektyvumu lenkia ir Vilniaus – Kauno automagistralę, kuria per parą važiuoja 26 tūkstančiai, tuo tarpu Vakariniu aplinkkeliu – 58 tūkstančiai automobilių.