Iš pradžių viena žalsva terlionė, paskui – piešiniai rožine ir sidabrine spalvomis.
Važiuojantys Geležinio Vilko gatve gali nesunkiai įsitikinti, kad grafičių ant atraminės sienos daugėja kone po kiekvienos nakties, rašo "Lietuvos ryto" priedas "Sostinė".
Terliotojams pernelyg saugotis ir nereikia, nes prie estakados darbininkus sutiksi ne kiekvieną dieną. Kad nebaigtas statinys sutemus prastai saugomas, liudija beveik pusė išterliotos atraminės sienos.
Estakada turėjo būti pabaigta dar iki birželio 28-osios, bet paaiškėjo, kad objektas geriausiu atveju bus atiduotas naudoti tik metų pabaigoje.
Mat savivaldybės skelbtą konkursą laimėjęs Lietuvos ir Latvijos bendrovių „Kauno keliai“ ir „Latvijas tilti“ konsorciumas papildomai užsiprašė 3,58 mln. litų neplanuotiems darbams.
Estakados statytojai apkaltino projekto autorius, kurie neva neteisingai nurodė rekonstruojamo nuotekų kolektoriaus gylį. Dokumentuose nurodyta, kad jis yra 4 metrai po žeme, o iš tiesų – 7 metrų gylyje.
Iki šiol rekonstruota tik 1121 metro ilgio gatvės dalis, įrengtos aplinkosaugos ir eismo saugos priemonės. Tačiau pati 177 metrų estakada į A.Goštauto gatvę nebaigta.
Bendra estakados statybos darbų kaina išaugo iki 35,937 mln. litų.
Pastatyta estakada kasdien galės važiuoti 16 tūkst. automobilių, o kelionės laikas šioje dalyje turėtų sutrumpėti perpus.
Nutiesė taką
Nors estakada dar nebaigta, kelininkai šalia jos jau spėjo nutiesti 1 kilometro dviračių taką.
Šis naujas dviejų metrų pločio dviračių takas įsilies į Vingio parko dviračių takų tinklą ir juo bus galima keliauti palei Geležinio Vilko gatvę link A.Goštauto gatvės.
Jau kitais metais bus baigtas projektuoti ir įrengtas dviračių takas ir A.Goštauto gatvėje. Jis sujungs šį dviračių taką su takais Gedimino prospekte ir šalia esančiose gatvėse.