Lietuvių bėdos kelyje – nuo avarijos iki pasibaigusių degalų

Pirmąjį žiemos mėnesį pasirodė, kad nemažai vairuotojų patys nėra pasiruošę šaltiems orams.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jan 21, 2015, 12:25 PM, atnaujinta Jan 15, 2018, 11:00 AM

Draudimo bendrovė BTA pirmąją žiemos dalį fiksavo 147 techninės pagalbos iškvietimo atvejus. Tai bene penktadalis tokių iškvietimų per visus 2014 metus.

Daugiausiai pagalbos kreipėsi dėl išsikrovusio akumuliatoriaus bei nebetinkamo eksploatuoti automobilio po avarijos. „Nors šią žiemą šaltų dienų buvo palyginti nedaug, vos spustelėjęs šaltukas jau spėjo sukelti nemažai nemalonumų vairuotojams. Kaip įprasta žiemos mėnesiais, dažniausiai gedo akumuliatoriai.

Daug vairuotojų kvietė techninę pagalbą patekę į eismo įvykius, po kurių toliau patys eksploatuoti automobilio nebegalėjo. Manome, kad šį mėnesį iškvietimų dėl šios priežasties dar padaugės, nes oro sąlygos labai permainingos ir nepalankios vairuotojams“, – teigia BTA Skambučių centro vadovė Ana Šurpickaja.

Pasak jos, nemažai klientų pernai gruodį kreipėsi ir dėl generatoriaus gedimų, įvairių variklio veikimo sutrikimų bei prakiurusių padangų.

Kiek rečiau – dėl elektros laidų instaliacijos ir degalų filtrų gedimų. Pasitaikė pagalbos prašymų ir pasibaigus transporto priemonės degalams.

Techninės pagalbos kelyje atstovo „Altas assistance“ operacijų vadovas Ignas Krasauskas paantrino, kad vos paspaudus pirmam šaltukui pažyra iškvietimai dėl elektros, degalų sistemų gedimų.

Dyzelinių automobilių savininkai dažniausiai nukenčia, nes vairuotojai neretai tebenaudoja vasarinį dyzeliną. Todėl varikliai neužsiveda, degalai sutirštėja ir užkemša degalų sistemą, filtrus.

Kita dažna problema – nusėdęs, išsikrovęs akumuliatorius. Su šia bėda tvarkytis vėlgi dažniau tenka dyzelinių nei benzininių variklių automobilių vairuotojams. Dėl slidžios kelio dangos teko nemažai automobilių traukti iš griovių.

Pasak I.Krasausko, dažniausiai įmonės darbuotojai gabendavo lengvąjį automobilį iki serviso ar saugojimo aikštelės, tokia paslauga sudarė daugiau kaip 60 proc. visų gruodžio mėn. iškvietimų.

Kiek mažiau, 30 proc., sudarė pagalbos kelyje užklausos. Taip pat pasitaikė atvejų, kai reikėjo iškviesti taksi ar suteikti pakaitinį automobilį, kartą teko organizuoti ir apgyvendinimą.

A Šurpickaja pastebėjo, kad dažniau kreipiasi klientai vyrai: jų skambučiai sudaro apie 70 proc. visų kreipimųsi. Daugiausiai skambina sostinės gyventojai, kiek mažiau – iš Kauno ir Klaipėdos. Bendrovė sulaukė skambučių ir iš keliaujančių užsienyje.

Pasak A.Šurpickajos, dažniausiai nukentėjusieji kreipiasi ryte tarp 7–10 val. (bene trečdalis skambučių), nuo 10 iki 13 val. sulaukiama 25 proc. skambučių. Kitas populiarus pagalbos kelyje metas – nuo 15 iki 18 val. (17 proc.).

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.