Į Lietuvą atvyko didžioji „Jaguar“ viltis – sedanas XE

Ketvirtadienį Vilniuje pristatytas naujasis „Jaguar Land Rover“ koncerno „premium“ segmento vidutinės klasės sedanas „Jaguar XE“.

Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis XE yra mažiausias „Jaguar“ modelis, o jo pagrindiniai konkurentai – vokiška trijulė.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (19)

lrytas.lt

Jul 2, 2015, 2:49 PM, atnaujinta Oct 28, 2017, 8:00 AM

Jo pristatymas apsiėjo be pompastikos ir linksmybių, tačiau naujasis modelis gamintojui labai svarbus.

Naujokui keliamas rimtas tikslas – tapti populiariausiu visų laiku „Jaguar“ modeliu.

Jo laukia solidūs konkurentai, vokiška trijulė: C klasės „Mercedes-Benz“, „Audi A4“ ir 3 serijos BMW.

Bet vienas automobilis Lietuvoje buvo nupirktas „iš paveiksliuko“ – „Jaguar XE“ nė nespėjus pamatyti gyvai.

Tai, kad XE nėra eilinis bandymas varžytis svetimoje teritorijoje rodo ir pirmieji išsamūs palyginamieji automobilio bandymai.

Vienas įtakingiausių pasaulyje automobilizmo temomis rašančių žurnalų „Car“ birželio mėnesio numeryje pateikė išsamų „Jaguar XE R-Sport 2.0D“ palyginimą su „Mercedes-Benz C220 BlueTEC AMG Line“ ir BMW 420d „Gran Coupe“. Rezultatas: „Jaguar“ laimėjo testą, išsiskyręs gebėjimu derinti dinamiško važiavimo savybes ir komfortą.

„Aštrių prieskonių mėgėjams parengta XE S versija su sportiniame „Jaguar F-Type“ išgarsėjusiu 6 cilindrų 340 arklio galių varikliu“, – sakė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

Pasak jos, Lietuvos pirkėjams siūloma visa šiuo metu egzistuojanti XE gama, kurioje modeliai gali būti komplektuojami 2 litrų darbinio tūrio dviejų modifikacijų naujaisiais „Ingenium“ dyzeliniais varikliais (163 ir 180 AG), 2 litrų darbinio tūrio dviejų modifikacijų benzininiais varikliais (200 arba 240 AG) bei minėtuoju trijų litrų darbinio tūrio V6.

Visos XE versijos gali būti komplektuojamos su 8 laipsnių automatine pavarų dėže, 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė siūloma tik versijoms su dyzeliniais varikliais.

Gamintojo teigimu, „Jaguar Land Rover“ koncerno sukurti „Ingenium“ šeimos dyzeliniai varikliai išsiskiria itin mažomis degalų sąnaudomis bei tokios klasės automobiliui nebūdingai menka anglies dvideginio emisija – 163 AG versijos emisija siekia vos 99 g/km, o 100 kilometrų kelio automobiliui vidutiniškai pakanka 3,8 litro dyzelino.

„Manome, kad šios charakteristikos bei „Jaguar Care“ programa, kuri 3 metus dengia visas automobilio techninės priežiūros sąnaudas, patrauks Lietuvos įmonių, siekiančių, kad jų vidutinės ir aukštesniosios grandies vadovai vairuotų išskirtinį automobilį, tačiau nenorinčių už išskirtinumą mokėti papildomai, dėmesį“, – pažymėjo M.Makauskaitė.

Pagal įrangos ir apdailos lygį XE gali būti užsakomas „Pure“, „Prestige“, „S-Sport“, „Portfolio“ komplektacijų, o galingiausia versija vadinsis „Jaguar XE S“.

XE modifikacijos su dyzeliniu arba benzininiu varikliu Lietuvoje kainuos nuo 38 tūkst. eurų. XE S kaina – 56 tūkst. eurų.

Standartinėje komplektacijoje pirkėjai ras tokią įrangą kaip „Jaguar Drive Control“, dviejų zonų klimato kontrolės sistemą, 8 colių įstrižainės spalvotą lietimui jautrų ekraną, dinaminę stabilumo kontrolės sistemą, sukibimo su kelio danga kontrolės sistemą ir t.t.

Kitąmet rinkoje taip pat turėtų pasirodyti visais ratais varomos XE versijos bei modifikacija su 5 litrų darbinio tūrio aštuonių cilindrų varikliu, generuojančiu apie 500 AG.

XE sukonstruotas naudojant modulinę „Jaguar“ architektūrą, tačiau jo kėbulą net 75 proc. sudaro aliuminio dalys.

XE tapo lengviausiu, tvirčiausio kėbulo ir aerodinamiškiausiu „Jaguar“ sedanu. Jis taip pat yra pirmasis „Jaguar“, kuriame montuojamas visiškai elektrinis vairo stiprintuvas. Šio modelio eksploatacinės sąnaudos yra mažiausios iš visų „Jaguar“, jis taip pat pats draugiškiausias aplinkai.

XE tapo pirmuoju automobiliu, kuriame įdiegta visiškai nauja „All Surfaces Progress Control“ (ASPC) saugumo sistema, leidžianti visiškai kontroliuoti automobilio jėgainę ir stabdžių sistemą, važiuojant itin sudėtingomis sąlygomis.

Sistema veikia važiuojant nuo 3,6 iki 30 km/h greičiu labai šlapia, apledėjusia ar nuolat kintančia danga. ASPC iš esmės perima automobilio važiuoklės kontrolę, vairuotojui tereikia vairu išlaikyti reikalingą kryptį.

Sukurtas ir sukonstruotas Didžiojoje Britanijoje, naujasis XE yra pirmasis „Jaguar“ modelis, gaminamas specialiai jam pastatytoje gamykloje Solihale. Į naujai pastatytas gamybos linijas koncernas investavo daugiau nei 1,7 mlrd. eurų. Naujoje gamykloje dirbs 1700 žmonių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.