Praėjo mėnuo – kiek pasistūmėjo Vilniaus vakarinis aplinkkelis?

Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos vyksta jau mėnesį.<br>J.Kamensko nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

lrytas.lt

Sep 2, 2015, 11:04 AM, atnaujinta Oct 17, 2017, 10:29 PM

Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapo statybose jau visą mėnesį darbuojasi beveik 300 darbuotojų bei 220 įvairiausių mechanizmų – ekskavatorių, buldozerių, sunkiasvorių automobilių ir kitos technikos.

Praėjus mėnesiui nuo aplinkkelio statybos darbų pradžios kelininkai skaičiuoja, kad jau atliko darbų už 2,145 milijonų eurų sumą.

Liepos 27 dieną paskelbus Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbų pradžia, konkurso laimėtojai AB „Kauno tiltai“ su savo partneriais nieko nelaukdami kibo į darbus.

Per pirmąsias dvi savaites miesto vakarinėje dalyje peizažas pasikeitė iš karto. Besidriekiančiose pievose ir laukuose kelininkai pamažu pradėjo formuoti paskutinio sostinės aplinkkelio etapo kelią.

Nieko nelaukiant buvo uždaryta ir Šešuolių gatvės dalis, vedanti nuo Justiniškių į Pilaitę bei jau pastatytą vakarinio aplinkkelio atkarpą. Dėl to prie Spaudos rūmų bei Laisvės prospekte formuojasi didelės spūstys, kurias vilniečiams teks pakęsti dar beveik dvejus metus.

Akcinė bendrovė „Kauno tiltai“ drauge su partneriais pirmiausia atliko paruošiamuosius bei žemės kasimo darbus. Iš viso per vieno mėnesio periodą darbininkai iškasė beveik penktadalį (apie 200 tūkst. kubų) projekte numatyto iškasti grunto.

Pasak AB „Kauno tiltai“ Techninio direktoriaus Vitalijaus Popovo, apie 700 tūkst. kubų grunto planuojama iškasti iki gruodžio mėnesio, o likusio grunto (100 tūkst. kubų) kasimo darbai nusikels į kitus metus dėl 110 kV oro linijos iškėlimo darbų technologijos.

„Šiuo metu norime, kaip įmanoma greičiau pabaigti bene daugiausia nepatogumų gyventojams sukėlusius darbus. Atliekant žemės kasimo darbus aplink aplinkkelį gyvenantiems vilniečiams teko prisitaikyti prie statybvietėje kylančių dulkių, kurias aplinkui išsklaidydavo stipresni vėjo sūkuriai.

Dulkėms išvengti nepadėdavo net 10 nuolat dirbančių vandenvežių“, – apie pirmuosius darbus pasakojo V.Popovas.

Tačiau, jo manymu, dauguma vilniečių yra supratingi.

„Gyventojai žino, kad tai yra laikini nepatogumai, o laukiamas rezultatas viską atpirks. Vakarais mūsų darbuotojai sulaukia nemažai palaikančių vilniečių, kuomet jie, grįžę po darbų į namus, išeina pasivaikščioti statybvietės prieigose ir pažiūrėti, kiek pasikeitė vaizdas sostinės pakraštyje po dienos darbų“, – tikino V.Popovas.

Praėjus mėnesiui nuo Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbų pradžios AB „Kauno tiltai“ skaičiuoja, kad jau atliko darbų už 2,145 milijonų eurų sumą.

Šiuo metu Vilniaus pakraštyje esančioje statybvietėje darbuojasi apie 300 įvairių specialistų. Didžiausią dalį, net 55 procentus, jų sudaro savivarčių vairuotojai. Taip pat tiesiamoje naujoje trasoje galima suskaičiuoti besidarbuojančius 31 ekskavatorių, 163 savivarčius, 17 buldozerių, 10 vandenvežių.

Per dieną kelininkai vidutiniškai iškasa apie 15 000 kubinių metrų grunto. Vienas sunkvežimis, vežantis gruntą, per dieną vidutiniškai padaro 10 reisų.

Tęsiant paskutinio sostinės aplinkkelio etapo statybos darbus, bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias – nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 Vilniaus–Panevėžys (Ukmergės g.), pastatyti 6 viadukai, vienas pėsčiųjų tiltas, įrengti 1260 vienetų apšvietimui skirtų šviestuvų, nutiesta apie 29,36 km elektros kabelių.

AB „Kauno tiltai“ ilgiausią Vilniaus vakarinio aplinkkelio atkarpą tiesia kartu su UAB „Fegda“, UAB „Lemminkainen Lietuva“, AB „Eurovia Lietuva“, UAB „Tiltsta“ ir UAB „Axis Power“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.