„Via Baltica“ remontas: miesto gatvė virsta magistrale

Kuo sparčiau Lietuvoje bus rekonstruojami keliai, tuo ne tik daugiau sutaupysime laiko, bet ir išsaugosime gyvybių. 

„ViaBaltica“ ruože „Kauno tiltai“ darbus nusiteikę baigti per 9 mėnesius – šia atkarpa bus galima važinėti kitą vasarą.<br>J.Kamensko nuotr.
„ViaBaltica“ ruože „Kauno tiltai“ darbus nusiteikę baigti per 9 mėnesius – šia atkarpa bus galima važinėti kitą vasarą.<br>J.Kamensko nuotr.
Lietuvos automobilių kelių direkcijai laikinai vadovaujantis E.Skrodenis: „Atliekami darbai užtikrins eismo saugumą pavojingiausiuose „Via Baltica“ ruožuose.“
Lietuvos automobilių kelių direkcijai laikinai vadovaujantis E.Skrodenis: „Atliekami darbai užtikrins eismo saugumą pavojingiausiuose „Via Baltica“ ruožuose.“
Daugiau nuotraukų (2)

„Lietuvos rytas“

Dec 8, 2015, 10:02 AM, atnaujinta Sep 30, 2017, 4:16 PM

Šiuo metu pradėtas rekonstruoti šešių kilometrų ilgio kelio „Via Baltica“ Kauno rajone ruožas nuo Garliavos dviejų lygių sankryžos pro Stanaičius ir Juragius iki viaduko Mauručiuose. Siekiama, kad jis atitiktų automagistralei keliamus reikalavimus.

Didžiausia Lietuvos ir Baltijos šalyse transporto infrastruktūros statybos įmonė „Kauno tiltai“ įsipareigojo tai padaryti per 9 mėnesius, nors konkurso reikalavimuose buvo numatytas dvejų metų terminas.

Atnaujinta magistrale vairuotojai saugiai galės važiuoti artimiausią vasarą.

Intensyvus ruožas

„Via Baltica“ Lietuvoje yra viena intensyviausio eismo tarptautinių magistralių ir kartu viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, kurioje sukoncentruota didžiausia dalis krovininio transporto priemonių, o jų srautai kasmet auga.

„Kiekvienas iš mūsų esame eismo dalyvis. Todėl suprantame, kaip svarbu kuo patogiau judėti aplink šią magistralę įsikūrusiems gyventojams ir eismo dalyviams, kurie naudojasi šia viena intensyviausių eismo arterijų Lietuvoje.

Todėl džiaugiamės galėdami įgyvendinti projektą, kuris ne tik pagerins eismo sąlygas, bet ir padidins saugumą, patogumą, sumažins skaudžių nelaimių.

Taip pat neabejojame, kad baigus šį projektą akivaizdžiai pagerės sąlygos šalia įsikūrusiems gyventojams“, – apie kelio „Via Baltica“ rekonstrukciją pasakojo bendrovės „Kauno tiltai“ techninio direktoriaus pavaduotojas Romualdas Kančaitis.

Per 9 mėnesius „Via Baltica“ kelio ruože nuo 17,34 iki 23,40 kilometro bus rekonstruotos sankryžos, pastatyti pėsčiųjų viadukai Stanaičiuose ir Juragiuose, iškils viadukas virš geležinkelio Mauručiuose ir tunelinis viadukas.

Tarp gyvenviečių numatyta nutiesti jungiamuosius kelius, kuriais vairuotojai galės pasiekti savo kvartalo gatves ir namus.

Dabar magistralės atkarpoje, kurioje eismas itin intensyvus, yra 40 nuovažų į gatves ir kiemus lyg tai būtų įprasta miesto gatvė. Numatyta perkelti tris autobusų stoteles.

Taip pat bus įrengtos triukšmą slopinančios sienelės, apšvietimas Stanaičių ir Juragių gyvenvietėse, jungiamieji keliai, pėsčiųjų ir dviratininkų takai, rekonstruoti inžineriniai tinklai.

Visi šie darbai kainuos 38,5 mln. eurų.

Eismo intensyvumas auga

Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pareigas laikinai einančio Egidijaus Skrodenio teigimu, kasmet krovininio transporto srautai „Via Baltica“ kelyje padidėja apie 5 procentus.

„Tai – tarptautinė magistralė. Joje kasmet gerokai intensyvėja sunkiojo transporto eismas, o dėl transporto priemonių parametrų, gabaritų ir dabartinių kelio ypatybių neįmanoma saugiai važiuoti tokiam srautui.

Šiuo metu atliekami darbai užtikrins eismo saugumą pavojingiausiuose „Via Baltica“ kelio ruožuose“, – teigė E. Skrodenis.

„Suprantame šio kelio reikšmę ir tikimės, kad tai tik didelės „Via Baltica“ magistralės rekonstrukcijos pradžia.

Kuo greičiau pavojingos kelio atkarpos bus modernizuotos, tuo rečiau sulauksime žinių apie skaudžias nelaimes.

Savo ruožtu pritaikėme šiuolaikinius projekto planavimo įrankius, įsigijome moderniausios technikos, kuri padeda darbus atlikti greitai ir kokybiškai. Tai leidžia gerokai sutrumpinti įprastą laikotarpį, kurio reikia darbams atlikti“, – sakė R. Kančaitis.

Kelią šiuo metu rekonstruoja apie 200 darbininkų, pasitelkusių daugiau nei 130 įvairių mašinų – asfaltbetonio klotuvų, frezų, volų, savivarčių, buldozerių, ekskavatorių ir kitų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.