„Volkswagen“ paskelbė, ką rado ištyrusi savo dyzelinius modelius

Praėjus mėnesiui po to, kai kilo abejonių dėl kai kurių „Volkswagen“ koncerno modelių CO2 taršos parametrų pagrįstumo, „Volkswagen“ vadovybė paskelbė beveik nustačiusi šios problemos mastą.

„Volkswagen“ tikina radusi gerokai mažiau bėdų, nei buvo manoma iš pradžių.<br>Reuters/Scanpix asociatyvi nuotr.
„Volkswagen“ tikina radusi gerokai mažiau bėdų, nei buvo manoma iš pradžių.<br>Reuters/Scanpix asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2015-12-10 14:42, atnaujinta 2017-09-30 05:33

Gamintojo teigimu, problema gerokai mažesnė, nei manyta, o daugumos modelių CO2 taršos parametrai atitinka tikrovę.

Tiesa, visa tai yra pačios įmonės sprendimu atlikto tyrimo rezultatai. Nepriklausomos institucijos savo verdikto dar nepaskelbė.

Įmonės tvirtinimu, tai reiškia, kad šie automobiliai gali būti reklamuojami ir parduodami be jokių apribojimų. Įtarimai, kad šiuo metu gaminamiems modeliams buvo neteisėtai koreguojami degalų sąnaudų parametrai, esą nepasitvirtino.

Atlikus vidinius pakartotinius matavimus, nedideli nesutapimai paaiškėjo tik 9-iems Volkswagen markės modeliams – „Polo 1.0l TSI BlueMotion“ (70kW) su septynių laipsnių DSG dėže, „Scirocco 2.0l TDI BMT“ (135kW) su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, „Jetta“ 1.2l TSI (77kW) įr 2.0l TDI (81k) su atitinkamai šešių ir penkių laipsnių mechaninėmis dėžėmis, „Golf Convertible 2.0l TDI BMT“ (81kW) su penkių laipsnių mechanine dėže, „Golf 2.0l TDI BMT“ (110kW) su šešių laipsnių dėže, ir trys „Passat“ versijos, varomos visais ratais – „Alltrack 2.0l TSI“ (162kW) ir „Variant 2.0l TDI“ su septynių laipsnių DSG dėže bei „Variant 1.4l TSI ACT 4MOTION BMT 110kW EU6 Six-speed manual gearbox

Pasak gamintojo, tikimasi, jog dar iki šv. Kalėdų šie modeliai bus visapusiškai patikrinti nepriklausomose serviso dirbtuvėse stebint atitinkamų valdžios institucijų atstovams. Jeigu bus patvirtintas pirminių parametrų tikslumas, tai neturės jokių teisinių ir administracinių pasekmių.

Šių modelių automobilius įgaliotieji atstovai galės pardavinėti be apribojimų. Užfiksavus parametrų nesutapimus, kaip įprasta tokiais atvejais, bus ištaisytos dokumentacijoje esančios parametrų reikšmės.

Jau atliktų tyrimų rezultatus „Volkswagen“ pateikė Vokietijos federalinės vyriausybės komisijai ir Federalinei autotransporto valdybai (KBA). Pirminiai „Volkswagen Group“ vadovybės vertinimai, kad probleminiais yra maždaug 800000 automobilių, nepasitvirtino.

Taršos parametrų nesutapimai aptikti tik 9 „Volkswagen“ modeliuose ir vidutiniškai siekė tik po keletą gramų CO2 vienam kilometrui kelio, o vadovaujantis išplėsta NEDC metodika, degalų sąnaudos skyrėsi maždaug 0,1 – 0,2 litro 100 km kelio.

Per metus pagaminant maždaug 36000 vnt., šie probleminiai modeliai sudaro tik 0,5% visos Volkswagen markės metinės produkcijos. Šių 9 probleminių modelių sąrašas pateikiamas:

Kitos koncerno markės – „Audi“, „Škoda“ ir SEAT taipogi susitarė atlikti panašias pertestavimo procedūras dalyvaujant atitinkamų valdžios institucijų atstovams.

Klientams tai neturi jokios įtakos, realios degalų sąnaudos išliko nepakitę ir jokios techninės automobilių techninės modifikacijos nėra reikalingos. Anksčiau minėta, kad visas šios problemos sprendimas gali kainuoti maždaug 2 milijardus eurų – tokiai sumai buvo suformuotas rezervas. Dabar jau aišku, kad visos šios sumos tikrai neprireiks.

Faktinės išlaidos, kurias šios problemos sprendimui turės skirti koncernas, priklausys nuo minėtų nepriklausomų testavimų rezultatų. Šie testavimai bus atlikti greitu laiku, pranešė „Volkswagen“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.