Penki dažniausi atvejai, kada prireikia autovežio

Draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“ skaičiuoja, kad kiekvieną dieną bendrovės techninės pagalbos kelyje tarnyba klientams į pagalbą skuba po beveik 50 kartų.

Kelyje vairuotojus sustabdo gedimai ir avarijos.<br>A.Vaitkevičiaus asociatyvi nuotr.
Kelyje vairuotojus sustabdo gedimai ir avarijos.<br>A.Vaitkevičiaus asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 30, 2015, 4:24 PM, atnaujinta Sep 26, 2017, 2:53 PM

Net 4 atvejais iš 5 pagalbos prašančiojo automobilį prireikia gabenti į servisą.

Kaip rodo įmonės statistika, 2015 m. dažniausiai privalomuoju draudimu apsidraudę klientai į pagalbos kelyje tarnybą kreipėsi susidūrę su šiomis penkiomis problemomis:

– Variklio sistemos gedimas – maždaug kas penktas (19,3 proc.) pagalbos paprašęs vairuotojas susidūrė su šiuo nesklandumu;

– Elektros sistemos gedimai kelionės planus sujaukė kas septintam (14,4 proc.) kelyje netikėtai sustojusiam;

– Eismo įvykis buvo priežastis, dėl kurios į pagalbos tarnybą skambino kiek mažiau negu dešimtadalis (9 proc.) visų besikreipusiųjų;

– Išsikrovęs akumuliatorius tampa problema 8 proc. pagalbos prašančių klientų;

– Pradurta padanga sunkumų sukėlė taip pat 8 proc. klientų.

Tarp kitų dažnesnių atvejų, kai vairuotojai kreipiasi profesionalios pagalbos, yra degalų sistemos gedimas, pakabos gedimas, avarinis automobilio atrakinimas, sugedęs generatorius ar sankaba.

Bendrovė taip pat skaičiuoja, kad techninės pagalbos iškvietimų skaičius nuosekliai didėjo nuo metų pradžios ir piką buvo pasiekęs rugpjūčio mėnesį. Maždaug pusė visų iškvietimų yra Vilniaus ir Kauno miestuose ir rajonuose.

„Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ duomenys, absoliučią daugumą atvejų, kai kreipiamasi į techninės pagalbos tarnybą, sudaro rimti gedimai. Kadangi juos pašalinti galima tik servise, keturiais atvejais iš penkių prireikia automobilio transportavimo paslaugos.

Maždaug penktadaliu atvejų problemas išsprendžia į vietą atvykęs techninės pagalbos specialistas, dar 2 proc. atvejų techninius nesklandumus pavyksta pašalinti konsultuojant klientus telefonu“, – pasakojo „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis.

Įmonė skaičiuoja, kad vidutinė vieno iškvietimo kaina, jei už šią paslaugą tektų susimokėti, siekia 84 eurus. Šia paslauga gali pasinaudoti kiekvienas „Lietuvos draudimo“ klientas, apsidraudęs privalomuoju draudimu, nes techninės pagalbos kelyje paslauga yra neatsiejama šio draudimo dalis.

„Pagal iškvietimų skaičių ir problemų, su kuriomis kelyje susiduria vairuotojai, pobūdį, matome, kad techninės pagalbos kelyje paslauga yra aktuali ir naudinga vairuotojams ne tik eismo įvykių metu.

Žmonės nėra linkę patys savamoksliškai remontuoti automobilio, nes šiuolaikiniai automobiliai yra aprūpinti sudėtingomis elektronikos sistemomis ir įranga, kurios remontui reikia specialių žinių. Jeigu ratą pakeisti dar daugelis moka, tai rimtesnių gedimų atvejais žmonės nenori kišti pirštų prie to, ko nesupranta“, – sakė A.Juodeikis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.