Ar vėl švieslentės užmigo žiemos miegu? Taip klausė ne vienas vilnietis, kai pirmadienį stotelėse nepavyko sužinoti, kada atvyks autobusas ar troleibusas.
Ir ankstesniais metais panašių švieslenčių, kainavusių 300 tūkst. eurų, gedimų dėl šalčių būta ne vieno. Šią žiemą vėl tas pat?
Tačiau šį kartą savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ laikinoji vadovė Modesta Gusarovienė tvirtino, kad visas švieslentes mieste išjungė nedideli programų nesklandumai.
M.Gusarovienės žodžiais, apie miesto transportą, atvykstantį į stoteles, švieslentės informacijos neteikė vos kelias valandas, o sutrikimai buvo operatyviai pašalinti.
„Šie trumpalaikiai nesklandumai niekaip nesusiję nei su nukritusia oro temperatūra, nei su pagaliau į Vilnių atkeliavusiu sniegu. Manau, kad norimo autobuso ar troleibuso laukiantys keleiviai beveik nepatyrė jokių nepatogumų – visose stotelėse yra tvarkaraščiai cilindruose ar šalia transporto schemų“, – tvirtino „Susisiekimo paslaugų“ vadovė.
2008 metais įrengus pirmąsias švieslentes, pasipylė problemos. Net veikiančios švieslentės keleivių negalėjo užtikrinti, kad pateikiama informacija teisinga.
Vos savivaldybės informacinių technologijų specialistai susistemindavo švieslentes ir jos imdavo rodyti, kiek liko laiko, kol atvyks transportas, programa tuoj vėl išsiderindavo.
O paspaudus šalčiams paaiškėjo, kad švieslentės nepritaikytos mūsų žiemoms. Temperatūrai nukritus žemiau 10 laipsnių, švieslentės tiesiog užšaldavo.
Po to atsirado dar viena bėda, nes įrengiant švieslentes elektros maitinimas buvo susietas su troleibusų tinklu. Todėl švieslenčių veikimas dažnai strigdavo. Tad stotelėse teko įrengti naujus laikiklius, įvesti elektrą.