Detalių pardavėjai atskleidė įdomią verslo tendenciją

Nepaisant kalbų apie išsivaikštančią Lietuvą ir mažėjančią perkamąją galią atokesniuose šalies regionuose, šiemet Lietuvos miesteliuose lyg ant mielių dygsta nauji automobilių detalių prekybos centrai.

Automobilių detalių pardavėjams darbo netrūksta ir per krizę, ir per pakilimą.<br>P.Mantauto asociatyvi nuotr.
Automobilių detalių pardavėjams darbo netrūksta ir per krizę, ir per pakilimą.<br>P.Mantauto asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 21, 2016, 11:40 AM, atnaujinta Jun 1, 2017, 2:32 AM

Sektoriaus atstovai fiksuoja augančią automobilių detalių paklausą, o savo plėtros sprendimus grindžia mažesniais kaštais ir didesniu veiklos efektyvumu.

Spėjama, kad Lietuvos auto detalių rinkos augimo tempai turėtų ir toliau didėti.

Rinkos paradoksas

„Nors ekonomistai įspėja apie lėtėsiantį Lietuvos ūkio augimą, autodetalių rinkos perspektyvoms nei ES ekonomikos stagnavimas, nei Rusijos konvulsijos įtakos neturės“, – teigė automobilių detalių prekybos įmonės „Eoltas“ atstovas Darius Sakalauskas, kuris pakomentavo pirmadienį įvykusį naujos prekyvietės Kėdainių mieste atidarymą.

Anot specialisto, automobilių detalių sektorius pasižymi stipriu imunitetu bendrų ekonominių tendencijų įtakai.

„Kai ekonomika auga, vairuotojai gali daugiau išleisti ir labiau rūpinasi savo automobilio būkle bei įvaizdžiu, o ekonomikai lėtėjant, išauga senesnių automobilių paklausa, kas vėlgi teigiamai atsiliepia atsarginių detalių pardavimams“, – atskleidė neįprastą verslo tendenciją jis.

Nors 2015-aisiais Lietuvoje buvo įregistruota 18 proc. daugiau naujų automobilių nei užpernai, apie tris ketvirtadalius Lietuvos automobilių parko vis dar sudaro senesni nei 10 metų automobiliai.

Per pastaruosius devynis mėnesius kompanijos prekybos centrai „Viskas automobiliui“ buvo atidaryti keturiuose Lietuvos miestuose: Tauragėje, Telšiuose, Raseiniuose bei Kėdainiuose.

Nebereikės važiuoti į Kauną

Įmonės duomenimis, iki šiol provincijos centruose įsikūrę autoservisai atsargines detales dažniausiai užsakinėdavo iš didžiuosiuose šalies miestuose įsikūrusių prekybininkų.

Galutiniam vartotojui toks bendradarbiavimo formatas reiškia aukštesnę serviso paslaugų kainą ir ilgesnį aptarnavimo procesą.

Nesvarbu, ar vairuotojas pats keliaudavo į didmiestį ar pirkdavo vietoje iš prekę atsivežusio tarpininko, logistikos kaštai vis tiek nuguldavo ant galutinio pirkėjo pečių.

„Iš vairuotojų ir servisų jau senokai jaučiame spaudimą plėsti prekybos geografiją, – teigė D.Sakalauskas. – Pavyzdžiui, raseiniškiai ir kėdainiškiai iki šiol detalių važiuodavo pirkti į Kauną ir dažnai tuo skųsdavosi, nes tokios kelionės kainuoja laiką ir pinigus.“

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.