Įamžino naktį vykusį didžiulės viaduko konstrukcijos perkėlimą

Naktį iš ketvirtadienį į penktadienį magistralės A2 Vilnius–Panevėžys 72,18 kilometre ant atramų ties Žemaitkiemio sankryža buvo keliama pėsčiųjų viaduko perdanga. Darbai vyko nuo 1 iki 4 val.

Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Buvo naudojami du kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (21)

Lrytas.lt

Apr 29, 2016, 1:46 PM, atnaujinta May 27, 2017, 4:35 AM

Tuo metu eismas magistralės ruože ties Ukmerge buvo draudžiamas ir organizuota apylanka.

Parengiamieji darbai prasidėjo ketvirtadienį 19 val. keliamųjų kranų montavimu.

Perdangos užkėlimui buvo naudojami du keliamieji kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 350 tonų.

Kranai iš dalies bus statomi ant važiuojamosios dalies, todėl nuo 19 val. magistralėje ties Ukmerge buvo ribojamas eismas. Jis organizuotas viena juosta, tiek kairėje, tiek dešinėje magistralės pusėje.

Projektas ties Žemaitkiemio sankryža apima pėsčiųjų viaduko per magistralę A2 avaringame ruože statybą, magistralės platinimą, įrengiant greitėjimo ir lėtėjimo juostas, jungiamųjų kelių abiejose kelio pusėse įrengimą bei dviejų žiedinių sankryžų įrengimą.

Iš viso darbai vykdomi arba vykdyti magistralės ruože, kurio bendras ilgis – 1,223 km.

Minėti darbai – tai projekto „Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN–T keliuose. I etapas“, sutarties Nr. 2“ dalis.

Darbus „Panevėžio kelių“ bendrovė vykdo vadovaujantis 2015 metų kovo 24 d. sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos.

Kiti projekto darbai, diegiant magistraliniuose keliuose šiuolaikiškas eismo saugumo priemones, vykdyti Pasvalio rajone. Bendra sutarties kaina su PVM – 7 milijonai eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: komendantinių pratybų užkulisiai