Šiuo metu už stovėjimą negalima susimokėti SMS žinutėmis, o mobiliąja programėle „m.Parking“ sėkmingai naudotis gali tik „Bitės“ ir „Omnitel“ mobiliojo ryšio operatorių klientai.
Įmonės viešųjų ryšių ir komunikacijos specialistas tomas Šiuškus tikina, kad „Susisiekimo paslaugų“ specialistai aiškinasi sutrikimų priežastis, kurios bus šalinamos iškart po jų nustatymo.
Už automobilių stovėjimą jis rekomendavo atsiskaityti grynaisiais pinigais parkomatuose.
Trečiadienį kilusius nesklandumus dėl atsiskaitymo mobiliaisiais telefonais už automobilių stovėjimą Vilniuje įmonei pavyko pašalinti tik baigiantis darbo dienai. Maždaug 17 val. vairuotojai už stovėjimą jau galėjo atsiskaityti įprastomis priemonėmis – SMS žinutėmis ir per mobiliąją programėlę „m.Parking“.
Savivaldybės įmonės atstovai patikino, kad su sistemos sutrikimais susidūrę vairuotojai nuostolių nepatirs. Taip pat jie atsiprašo visų vairuotojų už kilusius nepatogumus.