„Regitroje“ nuo rugpjūčio – dideli pokyčiai

Valstybės įmonė „Regitra“ pranešė nuo rugpjūčio gyventojams teikiamas paslaugas administruojanti pagal naują modelį, optimizuota ir direkcijos struktūra.

„Regitroje“ – dideli pokyčai.<br>V.Balkūno asociatyvi nuotr.
„Regitroje“ – dideli pokyčai.<br>V.Balkūno asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Aug 4, 2016, 4:47 PM, atnaujinta May 16, 2017, 9:10 PM

Pasak „Regitros“ valdybos pirmininko Artūro Norkevičiaus, pertvarkos metu buvo optimizuotas įmonės valdymas, atribotos pagrindinė ir pagalbinė įmonės veiklos sritys, aiškiai nustatytos įmonės padalinių kompetencijos ir atsakomybės ribos.

Jo manymu, gyventojai „Regitros“ teikiamų viešųjų paslaugų kokybe turėtų likti patenkinti.

Siekiant veiksmingesnių procesų, įmonėje įsteigti du nauji departamentai: Veiklos ir Administravimo; atsisakyta vieno generalinio direktoriaus pavaduotojo pareigybės.

Struktūrinė pertvarka atlikta nedidinant darbuotojų skaičiaus.

„Veiklos departamentui keliu ambicingus tikslus, nes tai – mūsų įmonės kertinis dėmuo. Artimiausiu metu atliksime paslaugų gyventojams paketo reviziją, peržiūrėsime paslaugų kainodarą ir, tikimės, galėsime pasiūlyti palankesnį klientui paslaugų kokybės, operatyvumo ir įkainio santykį.

Valdybos sprendimu, už vairuotojų licencijavimą bei transporto priemonių registracijos paslaugas nuo šiol bus atsakingas vienas vadovas“, – sako „Regitros“ valdybos narys, įmonės generalinis direktorius Dalius Prevelis.

Pertvarkos metu buvo sujungti Transporto priemonių identifikavimo ir Transporto priemonių registracijos metodikos skyriai, optimizuotas Informacinių technologijų departamentas, atsisakant Duomenų teikimo skyriaus (ši funkcija priskirta Klientų aptarnavimo padaliniui).

Tai, kad „Regitros“ tikslas būti viena geriausių viešųjų paslaugų teikėjų, patvirtina ir šios įmonės generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas: „Esu tikras, jog tapsime labiau atviri, proaktyvūs, inovatyvūs bei įsiklausantys ir bendradarbiaujantys su visais socialiniais partneriais. Priimant sprendimus vienintelis mūsų prioritetas – viešasis interesas“.

Administravimo departamente sutelkti pavieniai skyriai, anksčiau turėję atskirus vadovus. Taip pat centralizuotos įmonės komunikacijos funkcijos, įsteigiant Komunikacijos skyrių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.