Kaunietis Vaidotas Strazdas mėgsta dairytis po miestą ir visada atkreipia dėmesį į sprendimus, kurie jam atrodo nelogiški.
Vieną tokių vyras sakė pastebėjęs Aleksote, Veiverių ir H. O.Minkovskių gatvių sankryžoje.
Leidžiantis Veiverių gatve žemyn link Vytauto Didžiojo tilto yra įrengta didžiulė sankryža su šviesoforais.
Tačiau jie įrengti ne visoje sankryžoje. Leisdamiesi Veiverių plentu kai kurie automobiliai suka į dešinėje esančią kelio juostą, kuria galima patekti į H. ir O.Minkovskių gatvę.
Eismo šia kelio juosta šviesoforai nereguliuoja. Įrengta tik paprasta pėsčiųjų perėja.
„Per šią kelio juostą nuolat matau vaikštančius moksleivius. Jiems ir kitiems pėstiesiems tenka atidžiai dairytis, ar neatlekia automobilis. O mašinos lekia greitai ir vairuotojai pėsčiuosius ne visada mato. Tai – pavojinga“, – teigė V.Strazdas.
Vyras stebėjosi, kad įrengiant naują sankryžą padarytas toks sprendimas.
„Nejaugi buvo sunku ir prie šios kelio juostos įrengti šviesoforą. Man toks sprendimas atrodo ne tik keistas, jį norisi vadinti tiesiog nesąmone“, – piktinosi vyras.
Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras sakė, kad šioje vietoje pėstieji kerta tik vieną eismo juostą ir tai gali padaryti gana saugiai, nes ištisinio srauto važiuojančių automobilių ar pėsčiųjų nėra.
„Tai padeda spręsti sankryžų pralaidumo problemas, kad susidarytų kuo mažesnės spūstys. Panašiai daroma ir kitose vietose: Pramonės prospekto ir Draugystės gatvės, Karaliaus Mindaugo prospekto ir Maironio gatvės, Raudondvario plento ir kelio „Via Baltica“ sankryžose“, – aiškino P.Keras.