Patikrinome Vilniaus vakarinį aplinkkelį: greitis – neįtikėtinas

Antradienį išsipildė didelis Vilniaus vairuotojų noras – po daugiau nei metus trukusių statybų buvo atidaryta paskutinė sostinės vakarinio aplinkkelio dalis.

Pervažiuoti aplinkkelį užtenka mažiau nei 7 minučių.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pervažiuoti aplinkkelį užtenka mažiau nei 7 minučių.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 21, 2016, 7:00 PM, atnaujinta Feb 9, 2018, 9:22 PM

Jį atidarius, vairuotojai, norintys iš pietinės Vilniaus dalies patekti į šiaurinę ar išvažiuoti Panevėžio arba Kauno kryptimis, nebeturi važiuoti pro miesto centrą ar itin apkrautomis Geležinio vilko, Ukmergės, Justiniškių gatvėmis arba Laivės prospektu.

Užtenka kelių minučių

Kol kas beprasmiška lyginti, kiek sumažėjo spūstys mieste, nes švenčių laikotarpiu jos ir taip gerokai išaugusios, nes gyventojai ieško paskutinių dovanų ir lanko artimuosius. Tikroji padėtis gatvėse pasimatys tik Naujaisiais metais.

Bet kiek laiko užtrunka įveikti visą vakarinį aplinkkelį Lrytas.lt ekipažas jau išbandė. Šis laikas be abejonės taps visų kelionių mieste atskaitos tašku.

Pirmiausia išbandėme, kiek laiko užtrunka pervažiuoti aplinkkeliu nuo Lazdynų iki Fabijoniškių – nuo Kauno krypties link Panevėžio. Esant intensyvesniam eismui čia spūstis susidaro tik prie įvažiavimo į aplinkkelį, bet didžiąją laiko dalį automobiliai gali judėti laisvai.

Visą aplinkkelį, įskaitant ir naująją atkarpą, įveikėme vos per 6 minutes ir 55 sekundes. Spėjau, kad ši kelionė neužtruks, bet kad visą miestą pervažiuoti užteks mažiau nei septynių minučių nuoširdžiai nesitikėjau.

Sankryža kelia minčių

Aplinkkelio pabaigoje išbandėme ir daugybės diskusijų sulaukusią sankryžą. Pasirinkus važiuoti Panevėžio link sankryžos įveikti nereikia, bet norint pasukti į Vilniaus centro pusę tenka stoti prie šviesoforo. Čia jokių spūsčių taip pat nebuvo, bet teko palaukti 1 min. 24 sek. kol užsidegs žalias šviesoforo signalas.

Daug tai ar mažai? Žinoma, būtų maloniau, jei sustoti nereikėtų. Bet Ukmergės gatvė ir taip virtusi ištisa prekybos centrus aptarnaujančių šviesoforų kolona, kurioje jei vieną šviesoforą ir pravažiuosi, prie kito vis tiek teks stoti.

Naująjį šviesoforą realiai bus galima įvertinti po kelių savaičių, kai nuslūgs šventinė karštinė ir vairuotojai pasirinks naujus mėgstamiausius maršrutus.

Keisčiau ir pavojingiau atrodo posūkis iš Fabijoniškių į aplinkkelį.

Išvažiavus iš Vilniaus Panevėžio kryptimi paliktas nereguliuojamas kairysis posūkis, kur vairuotojams tenka „prašokti“ į sostinę įvažiuojančių automobilių srautą, tada išmanevruoti pro posūkį į Tarandę ir skubiai persirikiuoti į kairę norint spėti pataikyti į aplinkkelį, vedantį Lazdynų, o taip pat ir Gariūnų, Kauno kryptimi.

Bet sėkmingai įvažiavus į aplinkkelį kelionė ir vėl neužtrunka. Šia kryptimi važiavo gerokai mažiau vairuotojų, kurie ieškojo įsukimų į sostinės centrą, todėl galėjome laikytis maksimalaus leidžiamo greičio (70 – 90 km/val.) ir aplinkkelį pervažiuoti užtrukome dar mažiau, tik 6 min. 33 sek.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.