Kauno centre keičiamas leistinas greitis

Laisvės alėjos prieigose netrukus atsiras kelio ženklai, ribojantys transporto priemonių greitį iki 20 kilometrų per valandą. Tokiu būdu siekiama labiau apsaugoti pėsčiuosius bei dviratininkus.

Laisvės alėją kertančiose gatvėse nuspręsta smarkiai apriboti automobilių greitį.<br>M.Patašiaus nuotr.
Laisvės alėją kertančiose gatvėse nuspręsta smarkiai apriboti automobilių greitį.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 27, 2017, 12:12 PM, atnaujinta Apr 11, 2017, 8:35 AM

Miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija taip pat nusprendė, kad Laisvės alėją kertančiose A.Mickevičiaus ir Maironio gatvėse transporto priemonių greitis bus apribotas iki 30 kilometrų per valandą.

Kauniečiams tokie pokyčiai sukėlė nuostabą – šiomis gatvėmis dėl didelio automobilių bei pėsčiųjų srauto esą neišeina važiuoti greičiau, todėl ženklai nereikalingi.

Komisijos nariai tikino vis dėlto turintys argumentų, o greičio apribojimai nustatyti siekiant išvengti nelaimių bei konfliktinių situacijų.

Manevrai kelia rimtą pavojų

Kauno kelių policijos valdybos viršininkas Danas Česnauskas įsitikinęs, kad kertant Laisvės alėją 50 kilometrų per valandą greitis tikrai yra per didelis.

Dieną viršyti leistiną greitį A.Mickevičiaus ir Maironio gatvėse išties būtų sunku, tačiau vakarais bei naktimis galima lėkti gerokai greičiau.

D.Česnauskas pripažino, kad kontroliuoti greitį miesto centre nėra paprasta, todėl leistino greičio sumažinimas – daugiau prevencinė priemonė, skirta atkreipti vairuotojų dėmesį.

Pavojingiausios situacijos susidaro dėl miesto centre numatyto įstrižinio automobilių statymo, mat pajudant atbuline eiga dažnai transporto priemonei tenka įvažiuoti į priešpriešinio eismo juostą.

Nori išvengti nesusipratimų

Eismo saugumo komisijos pirmininkas Rimantas Mikaitis pritarė, kad galimybė automobiliams Laisvės alėją kirsti 50 kilometrų per valandą greičiu yra nelogiška.

Komisija nusprendė nustatyti tokį greitį, kokiu dažniausiai rieda automobiliai.

„Nenorime, kad įvykus nelaimei kiltų ginčų dėl transporto priemonės greičio ir jo įtakos įvykiui.

Šie pokyčiai – dėl ramybės“, – tikino R.Mikaitis.

Jis mano, kad greitį ribojantys kelio ženklai bus pastatyti per kelias artimiausias savaites.

Sparčiai daugėja dviratininkų

Kelių policijos vadovas D.Česnauskas pripažino, kad Laisvės alėjos sankirtose su Maironio ir A.Mickevičiaus gatvėmis eismo įvykiai yra labai reti. Dažniau kyla konfliktų tarp vairuotojų ir dviratininkų, mat per visą Laisvės alėją driekiasi dviračių takas.

„Dviratininkų skaičius šioje miesto vietoje sparčiai didėja kiekvienais metais“, – tikino D.Česnauskas.

Vykstant Laisvės alėjos rekonstrukcijai dviračių takas bus perkeltas į kitą jos dalį, o tai kurį laiką bus neįprasta patiems dviratininkams, pėstiesiems bei vairuotojams.

Pasak R.Mikaičio, dar nenuspręsta, ką reikės daryti su nerekonstruotoje dalyje esančiu dviračių taku.

Itin svarbi atnaujintos ir nerekonstruotos Laisvės alėjos sankirtos vieta. Dabar tai – A.Mickevičiaus gatvė.

„Sankirtose su Laisvės alėja anksčiau gulėjo suskeldėjusios plytelės. Dabar paklota nauja danga, vairuotojams kyla pagunda ją išbandyti, todėl nesinorėtų matyti šios dangos sulaistytos krauju“, – pokyčius komentavo kelių policijos vadovas D.Česnauskas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.