Dėl per Marijampolę tiesiamos „Rail Baltica“ vėžės mieste buvo rekonstruotos bei pastatytos trys modernios sankryžos. Pastarosios projektinė vertė – 15 mln. eurų.
Didžioji dalis lėšų buvo skirta iš Valstybės investicijų programos. Visų trijų sankryžų vertė – apie 30 mln. eurų.
Statyboje dirbo bendrovės „Alkesta“, „Kauno tiltai“, „Sumeda“, „Statybos ritmas“, „Kelranga“.
„Tokios sankryžos Lietuvoje iki šiol nebuvo. Visi statybos etapai buvo sudėtingi“, – teigė bendrovės „Alkesta“ generalinis direktorius Rimantas Morkūnas.
P.Armino ir Geležinkelio gatvių sankirtoje pastatyti automobilių ir pėsčiųjų viadukai, iškeltos šiluminės bei kanalizacijos trasos, dujotiekio linijos, įrengta sudėtinga paviršinių lietaus nuotėkų tinklo sistema.
Sankryžų statybos pabaiga labiausiai džiaugiasi kitoje geležinkelio pusėje gyvenantys ar dirbantys marijampoliečiai. Jiems jau nebereikės važinėti apylankomis.
Pirmoji žiedinę sankryžą išbandė Marijampolės kolegijos bendruomenė. Ši mokymo įstaiga pustrečių metų buvo atkirsta nuo pagrindinių gatvių.
Į sankryžą studentai įvažiavo neseniai kolegijos įsigytu hibridiniu automobiliu.
Statybininkai teigė, jog dar liko nedidelių apdailos darbų. Jie bus baigti birželį.