Surūdijusios sienos, nuo lubų lašantis vanduo, šlapios ir murzinos sėdynės. Tai papiktino ne tik iš L.Asanavičiūtės gatvės į centrą važiavusį vilnietį, bet ir kitus keleivius.
Vyras atsiuntė skundą miesto savivaldybei, jį iliustravo nuotraukomis.
Purvina, baisu, tvanku
„Troleibusas buvo sausakimšas. Keleiviai bandė neatsiremti, neatsisėsti, neužkliūti, nekvėpuoti ir pagaliau nesusižeisti bei kaip nors ištverti tokį žmogiškumo pažeminimą“, – apie pasibaisėtiną kelionę rašė vilnietis.
Jo žodžiais, ryte smarvė ir purvinos sėdynės – ne nuo benamių. Tokiu metu asocialūs asmenys dar nevažiuoja.
Tačiau „Vilniaus viešojo transporto“ atstovė Rasa Norkienė sakė, kad viltis važinėti geresniais troleibusais teks atidėti ateičiai.
Savivaldybės taryba yra priėmusi sprendimą atnaujinti troleibusų parką už Europos Sąjungos lėšas įsigyjant ne mažiau kaip 40 naujų troleibusų.
Naujoms transporto priemonėms pirkti bus skirta 15,8 mln. eurų.
Tačiau jas gauti Vilniaus vežėjai tikisi tik per ateinančius dvejus metus.
Kol kas dar vyksta konsultacijos, kokių elektrinių transporto priemonių Vilniui reikia.
Dar pereis techninę apžiūrą
Vadinasi, keleivius piktinantis prieš 28 metus pagamintas troleibusas dar ilgai važinės sostinės gatvėmis.
Beje, liepos 9-ąją baigia galioti šio troleibuso techninė apžiūra. Bet „Vilniaus viešasis transportas“ tikisi, kad jis pereis kitą apžiūrą.
Tam jį netrukus pradės ruošti. Troleibusas bus patikrintas, pašalinti trūkumai, atlikti salono atnaujinimo darbai.
Žodžiu, troleibuso laukia kosmetinis remontas. Anot R.Norkienės, transporto priemonė jau nebus kapitališkai remontuojama. Planuojama, kad šį troleibusą „Vilniaus viešasis transportas“ eksploatuos tik iki kol įsigis naujų transporto priemonių už ES lėšas.
Nebegamina sandarinimo gumų
Varvančios lubos, pro langus tekantis vanduo – ne tik šio, bet ir kitų senų autobusų bei troleibusų problema.
Vanduo į salonus teka per įtrūkius, kurie atsiranda nuo vibracijų.
„Juos aptikti plaunant troleibusą plovykloje neįmanoma. Įtrūkių vietos išryškėja tik smarkiai lyjant“, – dėstė R.Norkienė.
Todėl, pamačius vandens salone, reikėtų įspėti vairuotoją, ir autobusas ar troleibusas turi būti grąžinamas į dirbtuves. Bet ar dažnai vairuotojai išgirsta keleivių skundus?
R.Norkienė tikino, kad tokius gedimus dirbtuvių meistrai nesunkiai sutvarko, o ir jų pasitaiko esą ne itin daug.
Daugiau rūpesčių būna dėl vandens tekėjimo per langus ir sandarinimo gumų keitimo. Mat tokio profilio langai Vilniuje keleivius vežančioms senienoms nebegaminami.