Kinijos pramonės ministras Xin Gobinas paaiškino, kad tai padėtų plėsti automobilių pramonę ir teigiamai atsilieptų ekologinei situacijai šalyje.
„Įmonės turėtų siekti padidinti tradicinių automobilių energijos taupymo lygį ir aktyviai kurti naujas elektra varomas transporto priemones“, - pabrėžė jis.
Pasaulio automobilių gamintojos asociacijos duomenimis, pernai Kinijoje pagaminta 28 mln. automobilių, įskaitant 500 tūkst. elektromobilių.
Kinijoje gyvena beveik 1,4 mlrd. žmonių ir tai yra didžiausia automobilių rinka pasaulyje.
Ministras nepaskelbė tikslios tradicinių automobilių uždraudimo datos, bet tvirtino, kad tai įvyks "artimoje ateityje".
Kaip rašo laikraštis, Kinija seka Prancūzijos bei Jungtinės Karalystės pavyzdžiu - pastarosios šalys taip pat ketina uždrausti benzininių bei dyzelinių automobilių gamybą nuo 2040 metų.
2017 m liepą skelbta apie Švedijos automobilių gamintojos „Volvo" planus nuo 2019 m. gaminti vien elektrinius arba hibridinius automobilius.
„Volvo“ taps pirmuoju didžiuoju automobilių gamintoju, visiškai atsisakančiu tradicinių vidaus degimo variklių. Savo ruožtu, JAV gamintoja „Ford“ tikisi, kad jau 2025 m. iki 70 proc. Kinijoje parduodamų automobilių bus su elektriniais varikliais.