Ministras pirmininkas „Žinių radijuje“ kalbėjo, kad Lietuva privalo tvarkytis su transporto tarša, ners jei procesas nebus suvaldytas, šalis gali patirti didžiulius nuostolius. Kaip problemą jis įvardijo ir tai, kad kol kas nėra išvystytos viešojo transporto struktūros, kurią, kaip patogią alternatyvą, būtų galima pasiūlyti gyventojams.
„Tačiau turime dėti brūkšnį, kad žmonėms neapsimokėtų registruoti senų, taršių automobilių. Tarkime, padaryti taip kad nuo sausio 1-osios jiems tiesiog neapsimokės. <...> Kalbame apie tai, kad tokiems automobiliams būtų taikomas didesnis įregistravimo mokestis ir žmonės pagalvotų, ar tikrai apsimoka pirkti seną ir taršų automobilį“, – laidoje „Pozicija“ kalbėjo S.Skvernelis, pridurdamas, kad taršos mokestis įvairiomis formomis yra renkamas ir kitose valstybėse.
Tiesa, nors premjeras ne kartą pakartojo, kad kol kas apie visuotinį automobilių mokestį nėra kalbama, neatmetama, kad jis gali tapti realybe ateityje. Paklaustas, ką turėtų daryti mažas pajamas turintys žmonės, kurie neįperka naujesnių automobilių, S.Skvernelis atsakė:
„Galbūt reikia pirkti ne trijų litrų galingumo automobilį, o nusipirkti mažiau galingą ir bus geresnių metų“, – sakė ministras pirmininkas. Anot jo, klausimas dėl taršių automobilių apmokestinimo kol kas Vyriausybėje nesvarstytas, laukiama Aplinkos ministerijos sprendimo.