„City Bee“ toliau ieško sprendimų dėl alkoblokų įrengimo, „Spark“ – neketina

Dalijimosi automobiliais paslaugą „Citybee“ teikianti bendrovė sako ieškanti technologinių sprendimų, kaip neleisti prie vairo sėsti išgėrusiems asmenims.

Dalijimosi automobiliais paslaugą „Citybee“ teikianti bendrovė sako ieškanti technologinių sprendimų, kaip neleisti prie vairo sėsti išgėrusiems asmenims.  <br>T.Bauro nuotr.
Dalijimosi automobiliais paslaugą „Citybee“ teikianti bendrovė sako ieškanti technologinių sprendimų, kaip neleisti prie vairo sėsti išgėrusiems asmenims.  <br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 30, 2018, 7:20 PM

Tokią pačią paslaugą „Spark“ siūlanti įmonė alkoblokų ar alkotesterių automobiliuose idėją vertina atsargiai.

Šios bendrovės pastarosiomis savaitėmis aktyviau sprendžia, kaip užkirsti kelią jų paslaugomis naudotis išgėrusiems vairuotojams. Diskusijas paskatino balandį neblaivaus „City Bee“ vairuotojo sukeltas eismo įvykis, per kurį žuvo moteris.

„Citybee“ paslaugą teikiančios bendrovės „Prime Leasing“ vadovas Lukas Yla BNS teigė, kad įmonė išbandė vieną alkobloką ir dešimt alkotesterių.

Pasak jo, alkobloko įdiegimas „City Bee“ automobiliuose nepasiteisintų dėl higienos sumetimų. Alkoblokas yra specialus variklio užvedimą stabdantis įtaisas, jeigu automobilio vairuotojui nustatomas girtumas.

„Alkobloko sprendimas yra tinkamas privačiam naudojimui, bet kai jis įdiegiamas į tokią paslaugą kaip mūsų, kur per dieną automobiliais pasinaudoja virš 5 tūkst. vartotojų, susiduriame su higienos iššūkiu“, – sakė L. Yla.

Jo teigimu, todėl įmonė nusprendė išbandyti alkotesterius, turinčius pasyvaus matavimo funkciją.

„Tačiau skirtingai nei alkoblokai patys alkotesteriai neturi galimybės blokuoti automobilio užvedimo“, – kalbėjo „Prime Leasing“ direktorius.

„Todėl mes prisiimame sau iššūkį pabandyti juos prijungti prie mūsų automobilių taip, kad jų funkcionalumas būtų toks pats, kaip alkobloko“, – pridūrė jis.

Dalijimosi automobiliais paslaugą „Spark“ teikianti įmonė „Ride Share“ teigia ieškanti kitokių būdų užkirsti kelią jos klientams vairuoti neblaiviems.

Bendrovės direktorius Nerijus Dagilis BNS raštu nurodė, kad alkobloko įmontavimas ženkliai apsunkintų transporto priemonės eksploataciją, padidintų paslaugos kainą, keltų iššūkių dėl higienos.

Pasak jo, „Spark“ sistema neleis nuomotis automobilio bei jo atrakinti asmeniui, kurio vairuotojo pažymėjime numatytas leidimas vairuoti tik alkobloką turinčią transporto priemonę.

„SPARK nuo šių metų gegužės mėnesio pradžios kiekvieną savaitgalį vykdo informacinę kampaniją socialiniuose tinkluose prieš vairavimą esant neblaiviam, kai SPARK Facebook bendruomenę sudaro 8000 sekėjų“, – teigė N. Dagilis.

„Greitu metu įgyvendinsime automatinį priminimą (raginantį nevairuoti esant neblaiviam) prieš kiekvieną automobilio atrakinimą SPARK mobiliojoje programėlėje penktadieniais ir šeštadieniais 22:00 – 05:00 valandomis“, – pridūrė jis.

Seimas šiuo metu svarsto įstatymo projektą, kuriuo norima įpareigoti privalomai montuoti alkoblokus į nuomojamas transporto priemones.

N. Dagilis BNS teigė, jog „toks reikalavimas iškraipo rinką, sukuria diskriminuojančias sąlygas atskiroms verslo sritims bei įmonėms“.

Per „City Bee“ vairuotojo sukeltą avariją balandį žuvo taksi automobilyje sėdėjusi moteris. 54-ių metų vairuotojui nustatytas 1,51 promilės girtumas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: Lietuva atsisveikina su mirusiu buvusiu premjeru G. Kirkilu