Pasipiktinęs vairuotojas įrašą su įrodymais buvo patalpinęs svetainėje „YouTube“, bet servisas ne tik jo neatsiprašė, bet ir teisme iškėlė 25 tūkst. JAV dolerių vertės ieškinį.
D.Cooney automobilyje kelias savaites prieš šį įvykį buvo pakeistas akumuliatorius. Tačiau po to ėmė streikuoti rakto pultelis, neišsijungdavo padangų slėgio daviklio signalas, o po ankstesnio remonto buvo likęs užsižiebęs oro pagalvių indikatorius.
Servise vyrui pasakė, kad greičiausiai problema yra elektros grandinėje ir prireiks rimto remonto.
Atvykęs atsiimti mašinos jis gavo 660 JAV dolerių sąskaitą, bet peržiūrėjęs įrašą pamatė, kad darbai užtruko gerokai trumpiau ir visa problema buvo keli blogai įstatyti saugikliai ir viena smulki detalė. Supykęs jis paviešino darbų įrašą internete.
Dėl to servisas įtūžo ir padavė klientą į teismą reikalaudamas 25 tūkst. JAV dolerių už neva padarytą žalą.
Serviso savininkas Bradas Sowersas įsitikinęs, kad vairuotojas specialiai iškarpė vaizdo įrašą, ir tvirtina, kad mašinoje gedimai ir atsirado būtent dėl vaizdo registratoriaus.