Šis pagal individualų užsakymą nudažytas egzempliorius buvo pristatytas neįvardytam pirkėjui San Diege, JAV. Automobilį importavusios kompanijos darbuotojas Spenceris Berke'as įamžino visą iškrovimą ir išpakavimą, kuis kaip teigiama truko geras dvi valandas. Laimei, internete patalpintas vaizdo siužetas yra gerokai trumpesnis.
Beveik visas automobilis yra apgaubtas specialiu audeklu. Skylės paliktos tik oro tiekimo angoms priekyje ir išmetimo sistemai gale. Šoninius ir priekinį langus dengia skaidri plėvelė. Visa tai padaryta tam, kad transportuojant automobilį jis galėtų įvažiuoti į puspriekabę ir iš jos išvažiuoti. Kiekvienas įspūdingo dydžio lengvojo lydinio ratlankių stipinas taip pat įsuktas į specialų audeklą su plastikiniais veržtuvais. Garaže montuojamas nuimamai centrinei stogo sekcijai laikyti skirtas stovas patalpintas atskiroje dėžėje. Molsheimo regione, rytų Prancūzijoje gaminami superautomobiliai dažniausiai transportuojami laivais, tačiau nekantrūs klientai už papildomą mokestį gali gauti juos „oro paštu“.
1200 AG motorą, leidžiantį nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 2,6 sekundės ir išvystyti maksimalų 410 km/h greitį, turintis „Veyron Grand Sport Vitesse“ yra fantastiškas automobilis, o „Bugatti“ kartu su atstovais stengiasi, kad pakeliui iš gamyklos iki savininko garažo jis toks ir išliktų. Išpakavę superautomobilį atstovybės darbuotojai iki 12 val. praleidžią tikrindami kiekvieną jo detalę baigiant dažų danga, akumuliatorių baterija, eksploataciniais skysčiais ir elektros instaliacija.