„Metų automobilio“ rinkimuose – gausiausia „Nissan“ rikiuotė

Į lapkričio 5-ąją prasidėjusį „Metų automobilio 2015“ konkursą bendrovės „Nissan Nordic Europe“ atstovai delegavo šešis naujausius automobilius.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Nov 13, 2014, 1:01 PM, atnaujinta Jan 21, 2018, 2:10 PM

Tai gausiausia vienam automobilių prekės ženklui priklausanti konkurso šeima.

„Nors šiemet nepavyko iškelti masiškumo kartelės į rekordinį aukštį, kai „Metų automobilio 2011“ rinkimuose varžėsi net devyni mūsų deleguoti automobiliai, tačiau šešetas „Nissan“ logotipu pažymėtų keturračių, tikimės, irgi atkreips tiek vertinimo komisijos, tiek pirkti naują automobilį besižvalgančių dėmesį“, - vylėsi „Nissan Nordic Europe“ komunikacijos Baltijos šalyse vadovas Mindaugas Plukys.

Lietuviško metų automobilio rinkimuose debiutavo iškart du elektromobiliai. Vienas jų - geriausias „Nissan Leaf“ ir komercinio „NV200“ savybes sujungęs tik elektra varomas „Nissan e-NV200“ - novatoriškas, praktiškas ir aplinką tausojantis miesto automobilis.

„e-NV200“ išsiskiria originaliais patobulinimais, nuline emisija bei itin mažomis eksploatacinėmis išlaidomis. Būtent su šiuo konkursiniu modeliu ir jo pirmtaku „Nissan Leaf“ elektromobiliu ši japonų bendrovė tapo pirmąja automobilių gamintoja pasaulyje, kurios asortimente yra du elektra varomi automobiliai.

Pasak gamintojų, „e-NV200“ apjungia dviejų apdovanojimais įvertintų „Nissan“ automobilių - „Leaf“ (pelniusio „Pasaulio metų automobilio titulą“) bei „NV200“ (nominuoto „Tarptautiniu metų furgonu“) - geriausias savybes ir yra pasirengęs iš pagrindų pakeisti lengvųjų komercinių automobilių įvaizdį.

Antrasis modelis - Europoje pagamintas ir Europos rinkai skirtas antrosios kartos „Nissan Leaf“.

„Kol kiti gamintojai dar tik pristato ir bando savo pirmuosius elektromobilius, „Nissan“ Lietuvoje jau pradeda prekybą atnaujintu „Nissan Leaf“ modeliu, kuriame daugiau nei 100 įvairių pakeitimų“, - tvirtina M.Plukys.

Elektromobilio akumuliatorių galima per naktį įkrauti iš vienfazio 16 A ir 3,3 kW galios namų elektros tinklo.

Krovimui naudojant 32 A ir 6,6 kW tinklą, krovimo laikas sutrumpėja iki keturių valandų.

Naudojantis specialiu „CHAdeMO“, nuolatinės srovės 50 kW greituoju krovikliu, akumuliatorių iki 80 proc. galima įkrauti vos per pusvalandį ar net per trumpesnį laiką, jeigu akumuliatorius nėra visiškai išsikrovęs.

Visoje Europoje jau įrengta daugiau kaip 1000 viešųjų „CHAdeMO“ greitojo krovimo stotelių. Be to, dalis įmonių savo parkuose ar centruose turi nuosavus greituosius kroviklius.

Pasitelkdama tą pačią dizaino koncepciją „Nissan“ pristatė „X–Trail”, „Qashqai” ir „Note” modelius, o naujausias japonų kūrinys – hečbekas „Pulsar“.

Nissan Pulsar“ išsiskiria erdviausiu klasėje vidumi.

Dėl ilgiausios klasėje važiuoklės bazės (2700 mm) „Pulsar“ gale sėdinčiųjų keliams palikta 692 mm erdvės. Šiuo požiūriu „Pulsar” modelis daug erdvesnis už daugelį D segmento automobilių.

„Metų automobilio 2015“ konkurse pristatomi „Nissan“ modeliai pasižymi ir ypatingu saugumu. Net penkiems „Nissan“ automobiliams iš konkurse dalyvaujančių šešių (išskyrus „e-NV200“) nepriklausoma naujų automobilių saugumo vertinimo organizacija „EuroNCAP“ šiemet suteikė aukščiausiąjį penkių žvaigždučių įvertinimą.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.