Dingus rusų pirkėjui „Bugatti Veyron“ kopija įstrigo Lietuvoje

Prastėjanti Rusijos ekonomikos apsunkina ne tik stambiausių eksportuotojų, bet ir smulkiųjų verslininkų padėtį. Automobilių modifikavimo specialistų iš Vilniaus sukonstruotą „Bugatti Veyron“ kopiją norėję įsigyti rusai negalėjo atvykti pasiimti automobilio ir galiausiai jis liko pas kūrėjus.

„Bugatti Veyron“ kopijos kaina krito nuo 100 iki 50 tūkst. Lt, tačiau pirkėjas vis dar neatsiranda.<br>Gamintojo nuotr.
„Bugatti Veyron“ kopijos kaina krito nuo 100 iki 50 tūkst. Lt, tačiau pirkėjas vis dar neatsiranda.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Saulius Rinkevičius

Dec 16, 2014, 10:13 PM, atnaujinta Jan 19, 2018, 12:51 AM

Kaip portalui lrytas.lt pasakojo vienas iš dirbtuvių įkūrėjų, Justinas Žvinys, norisi plėsti garažą, tačiau niekaip nepavyksta parduoti netikro superautomobilio. Anot jo, lietuviai „Veyron“ kopijos nevertina, galbūt gaili tam pinigų.

„Iš pradžių buvo susidomėjimas ir tarp lietuvių, bet mes ilgai laikėme ganėtinai aukštą kainą, pigiau parduoti nenorėjome ir tas dėmesys dingo. Dabar jau ir pigiau atiduotume“, - susidariusią situaciją aiškino pašnekovas.

„Veyron“ kopija sukonstruota ant „Audi A6“ griaučių. Mazgai liko tie patys – 2,8 l, 200 AG benzininis variklis, mechaninė šešių laipsnių greičių dėžė ir „quattro“ visų ratų pavara.

Prašė dvigubai didesnės sumos

Iš pradžių už automobilį prašę 100 tūkst. Lt vyrai dabar pasitenkintų ir dvigubai mažesne suma, tačiau pirkėjo rasti nepavyksta.

„Per mėnesį pardavus automobilį projektas dar atsipirktų. Keletas tūkstančių galbūt ir pelno dar liktų“, - vylėsi jis.

Be rusų automobiliu taip pat domėjosi lenkai, kirgizai, kazachai. J. Žvinio manymu vokiečiams toks projektas taip pat turėtų atrodyti patrauklus. Tačiau jiems kaip ir potencialiems pirkėjams iš Norvegijos prekę reikia pateikti profesionaliai.

Vyras svarstė, kad galbūt tokiam verslui reikalingi geresni pardavimo įgūdžiai.

J. Žvinys pasakojo, kad pirmieji šiuo automobiliu susidomėjo vokiečių žurnalo „Build“ žurnalistai. Lietuviams netgi buvo sumokėtas 150 eurų honoraras už leidimą fotografuoti „Veyron“ kopiją.

Nori gaminti pagal užsakymą

Pinigų nagingiems lietuviams reikia ir imantis naujo projekto. Tai bus ant „Toyota MR2“ bazės sukonstruotas „Enzo Ferrari“. Kliento šiam automobiliui kol kas taip pat nėra.

„Būtų gerai, jei būtų klientas. Galėtume pagaminti kokybiškesnį automobilį. Toks ir yra mūsų siekis“, - ateities planus įvardino pašnekovas.

Anot J. Žvinio, „Bugatti Veyron“ kopija galėtų būti puikus reklaminis automobilis. Važiuodamas gatvėje jis pasakojo sulaukiantis daug dėmesio – prisiviję kiti vairuotojai stengiasi sustabdyti, uždavinėja klausimus.

„Automobilis sukelia daugiau susidomėjimo negu naujas BMW, tačiau jo išlaikymas gerokai pigesnis nei oro baliono“, - skatino potencialius klientus vilnietis.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.