Praėjus kelioms dienoms po Londono pramoniniame rajone įvykusios avarijos išaiškėjo daugiau detalių.
Pasitvirtino spėjimas, kad milijonus iš dujų verslo susikrovusio škoto Garetho Joneso „Pagani“ vairavo ne jis pats, o milijonieriaus draugas.
G.Jonesas pats leido draugui pasivažinėti retu automobiliu, tačiau nesitikėjo, kad šis lakstys dideliu greičiu po miestą ir atsitrenks į metalinę tvorą.
Milijonierius automobilį nusipirko 2003-aisiais ir tai nebe pirmas kartas, kai ši „Zonda“ pakliuvo į avariją.
2009-aisiais G.Jonesas patikėjo automobilį „pasaulino garso lenktynininkui“, bet šis, lėkdamas krašto keliu, rėžėsi į elektros stulpą.
Kas tąkart padarė avariją, taip ir nebuvo atskleista, tačiau britų akys krypo į „Formulės-1“ legendą Jackie Stewartą.
Vėliau „Aviva“ draudimo bendrovė atskleidė, kad ši avarija buvo pati brangiausia jos istorijoje. Už „Zonda“ remontą draudimas sumokėjo 350 tūkst. eurų ir mašina vėl kaip nauja išriedėjo iš Italijoje įsikūrusios „Pagani“ gamyklos.
547 AG, 7,3 litro darbo tūrio, V12 formos „Mercedes-AMG“ varikliu varomas automobilis tuo pačiu buvo patobulintas – padengtas matiniu anglies pluošto sluoksniu, perdarytas priekinis sparnas ir galinės arkos. Gamintojas oficialiai pakeitė net modelio pavadinimą pagal šeimininko inicialus – „Zonda GJ“.