Negabaritinis krovinys lydimas dviejų policijos ekipažų. Pasiekti Polocką krovinys turėtų po 3 parų. Už lėtai judančios 3,5 m. pločio vilkstinės nusidriekė automobilių eilės.
Krovinį perveža transporto paslaugų įmonė „Maretas“. Įmonė užsiima negabaritinių-sunkių krovinių pervežimais naudojant sausumos, jūrų, geležinkelio transporto priemones.
„Suprantama, kad mūsų krovinys erzina vairuotojus. Judame ne greičiau kaip 40 km/val greičiu. Tačiau tokį nestandartinį krovinį visi mielai fotografuoja“, – nusijuokė „Maretas“ direktoriaus pavaduotojas Andrius Sinica.
Kartu su vilkstine keliauja ir elektrikų komanda. Detalės ir vilkiko aukštis siekia 5 m., todėl kai kur gali kliudyti elektros laidus. Į darbą pasitelkiami ir kelininkai.
Kelionė yra smulkiai apgalvota, todėl artėjant prie sankryžų arba kelio ženklų, A.Sinica kviečia darbininkus – jeigu reikia, jie nukelia šviesoforus ir kelio ženklus. Vilkstinei pravažiavus, kelio ženklus darbininkai grąžina į vietą. Klaipėdos mieste prireikė išmontuoti du šviesoforus.
Pirmadienio vakarą vilkstinė važiavo pro Pasvalį.
A.Sinica pabrėžė, kad tai nėra pats sunkiausias ar sudėtingiausias krovinys. Yra tekę vežti ir 200 t. svorio detalę. Ar toks didelis svoris neardo kelio dangos?
Kaip paaiškino A.Sinica, Svoris yra paskirstytas, todėl kelio dangai daro tokį patį poveikį kaip paprastas krovininis vilkikas. Kita vertus, jeigu pervežimai smarkiai kenktų kelio dangai, Valstybinė kelių transporto direkcija neleistų važiuoti.