„Blue Ghost Racing Team“ lenktynininkas Modestas Jakas su X1 klasės „Toyota Celica“ Palangos trasos tiesiosios gale dideliu greičiu rėžėsi į trasą juosiančius atitvarus.
Pateko į ligoninę
Smūgis buvo labai stiprus ir tik per stebuklą sportininkas stipriai nesusižeidė. M.Jakas atsipirko sukrėtimu ir patemptu kaklu. Tačiau komanda vargu ar galės startuoti 1000 km lenktynėse – automobilis visiškai sumaitotas.
Po avarijos M.Jakas pasakojo pajutęs, kad dingo automobilio stabdžiai.
Nenorėdamas rėžtis į greta važiavusius lenktynininkus jis išlėkė į trasos išorę ir trenkėsi į betoninius barjerus.
Po 11 min. trukusio „Celica“ nutempimo ir trasos remonto treniruotė buvo atnaujinta.
Nors M.Jakas tvirtino besijaučiantis gerai, po avarijos praėjus pusvalandžiui jis vis tik buvo išvežtas į Klaipėdos universitetinę ligoninę, nes po tokio stipraus smūgio sportininkui sunku pačiam įvertinti savo būklę.
Greičiausias – R. Čapkauskas
Kaip ir prognozuota, greičiai auga sulyg kiekviena treniruote.
Nors ketvirtadienio treniruotėse absoliučiai greičiausios komandos „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“, vieną 2682 metrų ilgio trasos ratą nuvažiavusios per 1 min. 12,796 sek. rezultato penktadienį niekas nepagerino, pirmosios grupės lyderiai „Algirdai Racing Team“ lenktynininkas Ramūnas Čapkauskas atsiliko tik per plauką.
Jis pasiekė 1min. 12,920 sek. laiką. Šis rodiklis per naktį problemų dėl vakar sudaužyto „Aquila SR1“ spoilerio turėjusią komandą turėtų įkvėpti tolimesnėms kovoms.
Nors pirmųjų treniruočių rezultatai nuo trasos rekordo 1 min. 7,046 sek, dar labai tolimi, tačiau sportininkai vis didina greitį.