Su „Toyota“ avariją patyręs komandos pilotas Modestas Jakas medikų apžiūrai buvo išvežtas į ligoninę. Avarijos metu sportininkas rimtesnių sužeidimų nepatyrė, tik nuo smūgio į jo krūtinę smarkiai įsirėžė saugos diržai, bei nuo staigaus judesio M.Jakas patempė kaklą.
Po avarijos 45 metų amžiaus sportininkas buvo nuvežtas į Klaipėdos universitetinę ligoninę, iš kurios po apžiūros paleistas.
„Jis jaučiasi puikiai“, – užtikrino komandos vadovas Antanas Barasnevičius. Tačiau jis abejojo, ar komandai pavyks startuoti rytojaus lenktynėse. Į penktadienį vyksiančią kvalifikaciją ji tikrai nespės.
„Iš to, ką mačiau, panašu, kad labiau ne, negu taip“, – sakė A.Barasnevičius, svarstydamas galimybes startuoti 1000 kilometrų lenktynėse.
Nors komandos stovykloje gerokai apardytą „Toyotą“ buvo galima pažinti tik iš violetinės mašinos spalvos ir ant kėbulo išlikusio komandos numerio, „Blue Ghost“ ekipos mechanikai neprarado vilčių iki šeštadienio vidurdienio automobilį pataisyti.
„Variklį buvome užvedę – jam nieko nėra atsitikę. Nuo smūgio susilankstė kairysis lonžeronas ir link salono pasistūmė variklis. Ištiesinus metalinę detalę variklis bus atstatytas į vietą.
Lieka tik gauti naują radiatorių, oro aušintuvą, termostato dangtelį ir mašina veiks“, – optimizmu tryško naujų detalių lūkuriuojantys komandos mechanikai, kurie neslėpė, kad jų dar laukia daug virinimo darbų.
Reikalingų dalių paieška dabar užsiima komandos nariai. Nuo jų pastangų sėkmės priklausys, ar lenktynių žiūrovų jau spėtas nurašyti automobilis „Toyota Celica“ dalyvaus lenktynėse.
Avarija įvyko trasos pabaigoje prieš staigų posūkį netikėtai dingus stabdžiams. Mechanikai sakė dar neišsiaiškinę netikėto gedimo priežasties.
Be stabdžių link posūkio lekiančiam M.Jakui buvo likusios dvi išeitys: stabdytis trenkiantis į priekyje važiavusias dvi mašinas, arba sukti į trasos atitvarus. Pastarąjį variantą pasirinkęs sportininkas nemažu greičiu įsirėžė į betoninius blokus ir nuo smūgio mašina net buvo pakilusi į orą.