Edvinui Arkušauskui apsisukus ir bandant grįžti į trasą, bolidas sulaukė komandos „RaceTech“ bolido „Big Daddy“ smūgio į galinę automobilio dalį.
Edvinui važiuojant link „Klaipėdos apsisukimo“, prasidėjo stiprus lietus. Automobilis tapo nevaldomas ir pilotas sėkmingai apsisuko, išvengdamas susidūrimo su trasos atitvarais.
Bandydamas grįžti į trasą, Edvinas pastebėjo į jį atslystantį nevaldomą „Big Daddy“. Iš paskutiniųjų pilotas bandė įjungti pirmąją pavarą ir sprukti iš „tėtušio“ kelio, tačiau jaudulys paėmė viršų ir pavara taip ir neįsijungė.
Stiprus šoninis smūgis teko galinei automobilio daliai. Edvinas keletui sekundžių prarado amą – „Kokiais keturias sekundes negalėjau kvėpuot, spengė ausyse“.
Kiek atsipeikėjęs, pilotas pamatė link jo atlekiančių automobilių minią – „Žinau, kad net ir po avarijos, reikia nelipti lauk iš bolido, nes taip yra saugiau, tačiau antrą kartą tokio smūgio patirti nenorėjau, tad momentaliai dingau į saugią vietą“, – pasakojo lenktynininkas.
„BMW E90Edva“ po mechanikų apžiūros trasos daugiau neišvys – suniokota galinė važiuoklė, bei kėbulas, tad savo viltis pakartoti praeitų metų sėkmę komanda palaidojo, tačiau džiaugiasi, jog pilotas liko gyvas ir sveikas.
Iki šios avarijos ekipa buvo laikoma viena iš galimų prizininkių.
Startavęs iš 11 pozicijos, už vairo pirmas sėdęs Kazimieras Vasiliauskas iš karto po starto aplenkė priešais stovėjusį „Rimo“ komandos bolidą, o antrame posūkyje – dar vieną bolidą.
Pakilęs į devintąją poziciją, Kazimas prisivijo savo klasės oponentą. Ženkliau lėčiau judantį automobilį nusprendus lenkti, šis pradėjo dengimo strategiją, tad pilotas nusprendė nesivelti į ankstyvą pozicinę kovą ir toliau važiuodamas koviniu atstumu, palaikė tempą.
Į trasą išvažiavus saugos automobiliui, komanda atliko keitimą ir dabar savo valandos laiko pasirodymui už vairo sėdo automobilio autorius E. Arkušauskas.